„Medūza“ įkurta 11 km ilgio tunelyje „Eysturoyartunnilin“, kuris sujungia dvi daugiausiai gyventojų turinčias Farerų salas – Streymoy ir Eysturoy.
Tunelio statymo darbai prasidėjo dar 2016 m. Vietos valdžia tikisi, kad pagerinus transporto infrastruktūrą po pandemijos suvaldymo bus paskatintas ir turizmas. Pavyzdžiui, kelionė iš sostinės Torshauno į Runaviką sutrumpės nuo 64 iki 16 minučių.
Viliamasi, kad pats povandeninis tunelis galės virsti lankytina vieta. Jau vien jo projekto nuotraukos sulaukė didelio dėmesio pasaulio žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose.
Dar vienas panašaus ilgio tunelis bus atidarytas 2023 m., ir su juo bus baigtas didžiausias šalies istorijoje infrastruktūros projektas.
Žemiausia „Eysturoyartunnilin“ atkarpa yra 187 metrų žemiau jūros lygio, o didžiausias tunelio nuolydis siekia vos penkis procentus.
Važiavimas tuneliu bus apmokestintas – 75 Danijos kronų (apie 10 Eur) už kelionę į vieną pusę. Bus galima įsigyti ir metinį abonementą.
Nuošalios 18 Farerų salų išsibarsčiusios tarp Norvegijos ir Islandijos, jos yra autonominis Danijos regionas.
Primename, kad neseniai paskelbta apie dar vieną įspūdingą infrastruktūros objektą – Baltijos jūroje nusidrieks ilgiausias pasaulyje povandeninis tunelis.