Viešbučio būkle, netvarka ir nešvara jame pasibaisėjęs Ričardas Grinys nusprendė netylėti ir tautiečius perspėti apie skirtumus tarp parduodamų kelionių nuotraukų bei aprašymų ir vaizdo realybėje. „Carelta Beach Resort & SPA 4*“ viešbutyje jis su šeima lankėsi liepos 10–18 dienomis.
Viešbučio aprašyme internete poilsis piešiamas gražiomis spalvomis – pro numerių langus atsiveria vaizdas į jūrą arba Tauro kalnus. Restorane galima mėgautis vietinės ir tarptautinės virtuvės maistu. Teritorijoje gausu pramogų ir sporto užsiėmimų. Skelbiama, kad viešbutis pastatytas 1999 metais, paskutinį kartą atnaujintas 2013 metais.
Žvelgiant į internete publikuojamas nuotraukas – jokių ženklų apie netvarką ir nešvarą nė nematyti, tačiau Ričardo Grinio pateikta nuotraukų galerija byloja apie kiek kitokią realybę.
„Galiu pasirašyti po kiekvienu savo žodžiu, nes nėra jokios melagystės. Visur nešvara, riebaluoti paviršiai, nuorūkos mėtosi, niekas nevalyta. Pažiūrėkite į to viešbučio nuotraukas internete ir į tas, kurios mano darytos. Sąlygos kai kur antisanitarinės, viešbučio teritorijoje mėtosi visokie rakandai. Ar tai panašu į viešbutį? Gal tas viešbutis kažkada ir buvo tvarkingas, bet dabar ten tokia netvarka, kad trūksta žodžių“, – kalbėjo poilsiu Turkijoje nusivylęs panevėžietis.
Pasak panevėžiečio, nemalonumai prasidėjo vos tik atvykus iš oro uosto į viešbutį. Maža to, niekuo padėti negalėjo ir lietuvė, kuri dirba „Tez Tour“ atstove Turkijoje.
Dar kartą pabandžiau pasukinėti rankeną, tai visas dušo mechanizmas ėmė ir nulūžo.
„Atvykome anksti ryte, apie ketvirtą valandą. Mus dviese su žmona nuvedė į keturvietį kambarį, bet liepė per daug neįsikurti, nes dviviečių kambarių tuo metu nebuvo. Sakė, kad kitą dieną reikės persikelti į dvivietį kambarį. Nusprendžiau nueiti į dušą ir po kelionės nusiprausti. Žiūriu, kad vandens nėra – oras tik šnypščia. Dar kartą pabandžiau pasukinėti rankeną, tai visas dušo mechanizmas ėmė ir nulūžo. Taip ir likau nenusiprausęs. Užmigti nebegaliu, nuotaikos nėra. Prasivarčiau lovoje, nusprendžiau nueiti pasivaikščioti, išgerti kavos.
Susitikau rusą, pradėjome kalbėti apie viešbutį. Jis man pasakė, kad pas jį kambaryje dušo kabina sulūžusi. Kai prausiasi jis, dušo kabiną laiko žmona. Kai prausiasi žmona, kabiną laiko jis. Supratau, kad ne mums vieniems čia taip papuolė su kambariu. Čia viso viešbučio problema. Keturios žvaigždutės, vadinasi.
Pakalbėjęs su rusu nuėjau ieškoti, kur galėčiau išgerti kavos. Registratūroje mane nukreipė į valgyklą. Ten stovėjo toks apdergtas kavos aparatas, kad praėjo noras ir kavą gerti. Viskas aplipę, apibėgę, nevalyta nežinau kiek laiko.
Trūko kantrybė, todėl nusprendžiau paskambinti telefonu, kurį nurodė kelionės organizatorius. Mums minėjo, kad tuo telefonu galima skambinti visą parą. Neskambinau iškart paryčiui, palaukiau bent jau septintos valandos ryto. Skambinu – telefonas išjungtas.
Nereikia penkių žvaigždučių, nereikia „Ultra“, tiesiog, kad būtų bent jau kažkokia švara.
Skambinu aštuntą – išjungtas. Galiausiai apie pusę devynių prisiskambinau. Pareikalavau, kad „Tez Tour“ atstovė Turkijoje skubiai atvyktų į viešbutį. Išgirdusi mano reikalavimą, ji paklausė, ar norime keisti viešbutį. Vadinasi, ji jau žino, su kokiomis pretenzijomis žmonės skambina, kai atvyksta į šį viešbutį.
Aišku, nėra ko norėti, kai liepos mėnesį skrendi atostogų už penkis šimtus eurų žmogui. Tai nors pasakytų, kad tikrai bus blogai, tai dar gali nusiteikti. Man nereikia tokio viešbučio, kad aplink mane su riešutėliais bėgiotų. Man svarbu, kad būtų švaru, tvarkinga, būtų galima pavalgyti. O čia kaip kokioje arklidėje. Paprašiau pakeisti viešbutį. Nereikia penkių žvaigždučių, nereikia „Ultra“, tiesiog, kad būtų bent jau kažkokia švara.
Aš suprantu, kad nuotraukos nuo realybės dažnai skiriasi, bet gal ne taip smarkiai? Pažiūrėkite, kaip paplūdimio baras atrodo jų nuotraukose, o kokį radome mes. Pilsto gėrimus ten, kur vien purvas, viskas apskretę. Teritorija apleista, stiklai nuteplioti riebalais, nuorūkos mėtosi.
Sporto klubo ten net nebėra, užverstas daiktais, nors jie skelbia, kad sporto klubas yra. Žodžiu, su smulkmenomis gali taikstytis, bet kai ant kiekvieno kampo yra netvarka, nešvara, riebalai, dėmės, nors deklaruojama kitaip, tai norisi įspėti kitus žmones, kad nepasikliautų suteikiama informacija apie viešbučius ir kelionių agentūrų rodomomis nuotraukomis.
Viešbučio darbuotojai kalbėjo rusiškai, tai kai kurie iš jų atskleidė, jog šio viešbučio penkerius metus jau niekas netvarko. Neva šis viešbutis po šių metų bus apskritai griaunamas. Pikčiausia tai, kad viešbutis reklamuojamas tokiomis nuotraukomis, kaip jis turbūt atrodė ką tik po atidarymo, o ne kokios būklės yra dabar.
Kai mus po pirmos nakties perkėlė iš keturviečio kambario į dvivietį, vaizdas buvo irgi tragiškas. Žinote, yra 50 pilkų atspalvių, tai ten 50 šlykščių kvapų. Kilimas smirda. Vietoje žadėto kambario su vaizdu į jūrą gavome kambarį su vaizdu į kažkokius krūmus, už kurių yra kapinės. Vedžioja po tą viešbutį kaip po kokias arklides. Galiausiai dar papildomai teko primokėti, kad duotų normalų kambarį bent jau su kosmetiniu remontu.
„Tez Tour“ atstovė Turkijoje sakė, kad ko mes norime, jei pasirinkome ekonominės klasės viešbutį. Aš ir nenoriu kažkokių stebuklingų apartamentų, bet kad bent jau būtų švaru ir nesmirdėtų, o dabar baisu prie ko nors prisiliesti. Vienintelis dalykas, kuris šiame viešbutyje nenuvylė, tai oro kondicionierius, o šiaip, tai atostogos buvo sugadintos“, – ne pačius geriausius atostogų įspūdžius pasakojo Ričardas Grinys.
„Tez Tour“: „Oficialių nusiskundimų nesame gavę“
„Kiekvieną atvejį nagrinėjame individualiai, tačiau kol kas oficialaus šio keliautojo skundo nesame gavę. Jį pateikti turistas gali per 15 d. dienų. Tuomet pretenzija bus vertinama.
Apskritai dėl minimo viešbučio šiemet oficialių nusiskundimų nesame gavę. Apie šią situaciją informavome „Tez Tour“ atstovus Turkijoje“, – atsiųstame laiške teigė įmonės Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.