Per 11 dienų viešbučio administracija nerado laiko išspręsti šios problemos, dėl kurios poilsiautojai pasiskundė jau pirmą dieną.
Dėl tokios situacijos lietuviai kaltina ne tik viešbučio „Golden Beach“ darbuotojus ir savininkus. Pretenzijų jie turi ir kelionę organizavusiai bendrovei „Tez Tour“. Oficialiame skunde nurodoma, kad kaip kompensaciją už patirtą moralinę žalą jie norėtų susigrąžinti pusę už kelionę sumokėtos sumos – 850 eurų. Iš viso šeimai 11 naktų viešnagė Bulgarijoje kainavo 1700 eurų.
Kondicionierius nuolat „burbuliavo“ – net išjungtas
„Gyvenome kambaryje, kuriame – nesvarbu, ar įjungtas, ar ne – kondicionierius kartais leisdavo kažkokius garsus taip garsiai, kad negalima būdavo užmigti. Teko gerti migdomuosius, raminti vaikus, kurių vienam 2,5 metai, kitam – 4 metai. Nervinomės, o buvo, kad net į ausis kišomės sušlapintą tualetinį popierių (ausų kištukų neturėjome). Tai tikrai neigiamai atsiliepė mūsų poilsiui. Buvome neišsimiegoję, suirzę, vaikai – pervargę“, – pasakojo Dainius.
Anot jo, kondicionieriaus triukšmas buvo girdimas ne nuolat, bet labai dažnai – ir dieną, ir naktį. Apie tai, kad jį reikėtų taisyti, lietuvis ne kartą pranešė viešbučio darbuotojams. Tačiau per 11 nakvynės dienų kondicionieriaus niekas netvarkė.
Pasak jo, tai, kad šie priekaištai nėra „nukabinti iš oro“, gali paliudyti rugsėjo 8 dienos naktį į kambarį kviesti viešbučio darbuotojai. Deja, jie problemos neišsprendė. Anot Dainiaus, darbuotojai tik atėjo, paklausė kondicionieriaus keliamo triukšmo ir išėjo nieko nepataisę.
„Sakė, kad per garsiai „burbuliuoja“ kondicionavimo sistema, todėl reikia specialisto. Jiems išėjus iš mūsų kambario iš kito išėjo kaimynė vokietė, kuri irgi užsipuolė viešbučio darbuotojus dėl to, kad su vyru negali miegoti, nes kondicionierius kelia triukšmą. Vėliau, kitos dienos ryte, ji pasakojo, kad tame pačiame viešbutyje apsistoję jų draugai irgi dėl tos pačios problemos nemiegojo kelias naktis“, – pasakojo lietuvis.
Apie tai, kad varginantis kondicionieriaus triukšmas nesiliauja ir ši problema nėra sprendžiama, jis sakė informavęs ir „Tez Tour“ atstovus Bulgarijoje.
„Tačiau atsakymo nesulaukėme iki šios dienos. O mes jau grįžę į Lietuvą!“, – pažymėjo poilsiautojas.
Kambariai buvo valomi „dėl akių“?
4 žvaigždučių viešbutyje jis sakė pastebėjęs ir daugiau tokio lygio nakvynės vietai netinkamų dalykų. Pavyzdžiui, nešvarumus kambariuose.
„Vonioje nebuvo šlapiai valomos grindys – matėsi purvinos dėmės prie sienų apačių. Kambario langų stiklai bei vitrinos nebuvo iš viso valomos – matėsi pirštų dėmės ir pan.
Vonios kambaryje virš vonios kabėjo kažkoks laidas – gal pagalbos laidas ar koks elektros – aš nežinau. Bet ar tai nepavojinga? Juk mes buvome su dviem mažais vaikais. Sakiau apie jį kambarinei du kartus, pažadėjo iškviesti meistrą. Bet, kaip ir su kondicionieriumi, to per 11 mūsų buvimo naktų nebuvo padaryta“, – piktinosi lietuvis.
Tvarkos jis pasigedo ne tik kambariuose, bet ir kitur, viešbučio teritorijoje. Daug kur mėtėsi nuorūkos, o rūkyti buvo leidžiama, regis, visur – net vaikams skirtų užsiėmimų erdvėse, kur juos linksmino animatoriai.
Skundų jis turi ir dėl viešbučio baseinų, prie kurių nė karto viešnagės metu nesimatė gelbėtojų.
„Dabar gailiuosi, kad nepaklausiau draugų patarimo ir nesirinkau 5 žvaigždučių viešbučio. Bet nesitikėjau, kad 4 žvaigždutės būtų duodamos „kažkokiai skylei“, – piktinosi Dainius.
„Tez Tour“: nesitikėkite, kad Bulgarijoje rasite Turkijos lygį
Kelionių organizatorių teigimu, Bulgarija – viena perspektyviausių ir greičiausiai besivystančių poilsinio turizmo krypčių. Ji itin patraukli beveik visiems poilsiautojų segmentams, o ypač – atostogaujantiems su vaikais ir senjorams, mat tiesioginis skrydis trumpas – apie 3 val., o klimatas – malonesnis ir švelnesnis nei labiau į pietus nutolusiose valstybėse, pvz., Graikijoje ar Ispanijoje. Rudenį jūra – iš po vasaros įšilusi. Vyresnius žmones itin džiugina galimybė susikalbėti rusų kalba.
„Vis dėlto, kad ir kaip sparčiai Bulgarija besivytų Turkiją ar Egiptą, arabiška „viskas įskaičiuota“ (arba „All-Inclusive“) poilsio programa, viešbučių teritorijos dydis bei paslaugų juose pasiūla skiriasi, todėl nereikėtų jų lyginti.
Bulgarija – labiausiai tinkama alternatyva besirenkantiems tarp poilsio Lietuvoje ir netolimo užsienio. Paslaugų kainos Bulgarijoje labai panašios, kartais net mažesnės nei Lietuvoje“, – pažymėjo Inga Aukštuolytė, „Tez Tour“ viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė.
Kad ir kaip sparčiai Bulgarija besivytų Turkiją ar Egiptą, arabiška „viskas įskaičiuota“ (arba „All-Inclusive“) poilsio programa,viešbučių teritorijos dydis bei paslaugų juose pasiūla skiriasi, todėl nereikėtų jų lyginti.
Pasak jos, Bulgarijoje šilta ir turistinis sezonas tęsiasi iki pat rugsėjo pabaigos. Poilsis rudeniop ir rugsėjį ypač malonus tiems, kas nemėgsta karščių ar minios.
„Vienas iš Bulgarijos privalumų rudenį – didelis įvairių ką tik sunokusių vaisių pasirinkimas. Bulgarija garsėja ir įspūdingu kultūriniu, architektūriniu paveldu, o rudens pradžia – itin geras laikas pakeliauti po šalį“, – sakė „Tez Tour“ viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė.
Kalbėdama apie konkretų viešbutį ir jame poilsiavusio lietuvio pretenziją, I.Aukštuolytė pažymėjo, kad skundas bus artimiausiu metu išnagrinėtas ir priimtas sprendimas.
„Kliento nusiskundimai dėl apgyvendinimo perduoti mūsų atstovams Bulgarijoje, jie įvertins minėtojo viešbučio kokybę. Iki šiol nusiskundimų dėl šio viešbučio kokybės nesame gavę. Jei kliento skundas pagrįstas, į jį bus atsižvelgta“, – tikino kelionių organizatoriaus atstovė.
TAIP PAT SKAITYKITE: Medaus savaitė Turkijos viešbutyje: purvas, viduriavimas ir pasigautas herpis