Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Atpigęs“ svaras į Didžiąją Britaniją nepriviliojo daugiau turistų

Po „Brexit“ Didžiosios Britanijos nacionalinė valiuta – svaras sterlingų – susilpnėjo. Dėl to atpigo kai kurios turizmo paslaugos. Vis dėlto tai nepadėjo į Angliją pritraukti daugiau turistų, rodo neseniai paskelbta statistika. Priešingai pasisvečiuoti Jungtinėje Karalystėje atvažiuojančių užsieniečių srautas net sumažėjo.
Gatvė Londone
Gatvė Londone / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Remiantis oficialiais duomenimis, kuriuos paskelbė britų „Hospitality Association“ (BHA), per pirmuosius devynis 2016 m. mėnesius šalyje lankėsi 385 tūkst. (3,5 proc.) mažiau turistų nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.

Spalį turistų Anglijoje taip pat buvo mažiau. Konsultacinės kompanijos „STR Global“ duomenimis, spalio mėnesį Londone esančių viešbučių užimtumas buvo tik 85 proc. – lyginant su pernai metų spaliu jis mažesnis 4 proc. Šis rodiklis žemiausias nuo 2008 m.

Tiesa, BHA suskaičiavo, kad šiemet 3,8 proc. (700 tūkst. žmonių) išaugo verslo turistų skaičius, o 8,2 proc. daugiau nei pernai užsieniečių atvyko į Didžiąją Britaniją aplankyti draugų ir giminaičių.

Džiugios žinios britų turizmo sektoriui yra ir tai, kad, nors viešbučių užimtumas mažesnis, atvykstantys svečiai išlaidauja daugiau. BHA Travel Monitor tyrimas atskleidė, kad turistų išlaidų augimas pastebimas visose turizmo paslaugų srityse, taip pat ir apsipirkimų.

BHA Travel Monitor duomenimis, šiemet 5,5 proc. paaugo išvykstamasis turizmas, t.y. daugiau britų vyko už savo šalies ribų. Ši tendencija paneigė išankstinę prognozę, teigusią, jog po „Brexit“ britai mažiau atostogaus ir keliaus užsienyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos