„Thomas Cook“ klientai, kurie už keliones mokėjo tiesioginio debeto būdu, pinigus atgaus per 14 dienų, tačiau likusiems klientams gali tekti laukti iki 60 dienų. Iš viso „Thomas Cook“ liko skolinga 360 000 klientų, įskaitant 265 000 tų, kurie už keliones sumokėjo kreditinėmis arba debetinėmis kortelėmis ir savo pinigų turės laukti iki dviejų mėnesių.
Šių metų spalio 7 d. CAA, reaguodama į didžiulę kompensacijų paklausą, inicijuos internetinę kompensacijų sistemą.
„Thomas Cook“ atostogų paketai yra apdrausti pagal Oro kelionių organizatorių licencijos programą (ATOL).
Taip pat CAA yra atsakinga už užsienyje įstrigusių „Thomas Cook“ klientų pargabenimą namo – tai didžiausia repatriacijos operacija, įgyvendinama nuo Antrojo pasaulinio karo. Iki šių metų spalio 6 d. žadama namo pargabenti 43 000 „Thomas Cook‘ klientų. Iki šiol namo pargabenta jau du trečdaliai užsienyje atostogavusių žmonių.
JK vyriausybė vis dar bando apskaičiuoti „Thomas Cook“ bankroto kaštus, tačiau prognozuojama, jog kompanijos bankrotas kainuos mažiausiai 100 milijonų svarų, arba dvigubai daugiau nei kainavo 2017 m. įvykęs skrydžių bendrovės „Monarch Airlines“ bankrotas.
Kita vertus, iki šiol nežinoma, kiek valstybei kainuos „Thomas Cook“ darbuotojams nesumokėtų atlyginimų padengimas ir išeitinės išmokos – dėl „Thomas Cook“ bankroto darbo neteko 9 000 žmonių.
Praėjusią savaitę JK Parlamento Verslo komitetas pradėjo tyrimą dėl „Thomas Cook“ bankroto ir pareikalavo, jog kompanijos vadovai atvyktų į Parlamentą ir pasiaiškintų, kodėl bankrutavo kompanija.
Tyrimą vykdantys parlamentarai ketina užduoti klausimus dėl vadovų atlyginimų ir premijų bei ištirti, ar auditoriai tinkamai vykdė savo veiklą.