Į Lietuvą turėjęs skristi orlaivis nepakilo planuotu metu. Kodėl vėluota išskristi esą niekas keleiviams nepaaiškino.
„Lėktuvo įgula mums to nepaaiškino. Tiesiog 45 minutes visi keleiviai itin nemaloniame karštyje sėdėjo lėktuve. Įgula vis žadėjo, kad po kelių minučių bus įjungtas variklis ir įsijungs kondicionieriai, deja kondicionieriai lėktuvo viduje įsijungė ir normaliai pradėjo veikti tik po 45 min.“, – nusivylimo neslėpė M.Kazlauskas.
Anot jo, visi keleiviai, tiek laiko praleidę tvankumoje, buvo šlapi, išpilti prakaito.
„Kai kuriems įgula pasiūlė servetėlių prakaitui nusišluostyti. Vienai italei pasidarė labai silpna, todėl aplinkiniai keleiviai ir įgula puolė gaivinti“, – pasakojo vyras.
Kai kuriems įgula pasiūlė servetėlių prakaitui nusišluostyti. Vienai italei pasidarė labai silpna, todėl aplinkiniai keleiviai ir įgula puolė gaivinti, – pasakojo vyras.
Anot jo, šiai moteriai vienintelei iš keleivių įgula pasiūlė stiklinę vandens.
Su socialinio tinklo bičiuliais jis pasidalijo keletu nuotraukų, kuriose matyti, kad tiek jis pats, tiek šalia esantys žmonės, beveik valandą prabuvę tikroje pirtyje, išpilti prakaito.
Anot jo, bičiuliai, sėdėję lėktuvo priekyje, esą ne kartą girdėjo įgulos pokalbį su kapitonu: „Kapitone, jūs turbūt juokaujate – čia nežmoniškai karšta“.
Galiausiai orlaivis pakilo, salone atvėso, o tuomet įgula ėmė prekiauti maistu ir gėrimais, kai tikrą pirtį kentusiems keleiviams „ant žemės“ nebuvo pasiūlyta nė vandens.
Orlaiviui nutūpus Vilniuje, įgula atsiprašė ir žadėjo patys pranešti bendrovės atstovams apie incidentą.