„Ryanair“ įmonė restruktūrizaciją teigia pradėsianti liepą, planuojama panaikinti 3 tūkst. darbo vietų. Tai sudarys 15 proc. visų „Ryanair“ pozicijų.
Gegužės–liepos mėnesiais bendrovė prognozuoja, jog perveš mažiau nei 150 tūkst. keleivių – Europos valstybės vis dar taiko apribojimus dėl koronaviruso pandemijos.
Per šį ketvirtį „Ryanair“ tikėjosi pervežti 42,4 mln. keleivių. Liepą–rugsėjį tikėtasi pervežti 44,6 mln. klientų, dabar prognozuojama, kad lėktuvais keliaus mažiau nei pusė.
„Ryanair“ tikisi, kad keleivių paklausos ir kainų atsigavimas (iki 2019 metų lygio) užtruks dvejus metus – bent iki 2022 metų vasaros“, – pranešime investuotojams nurodė bendrovė pridūrusi, jog prognozuoja daugiau nei 100 mln. eurų grynųjų nuostolių už ketvirtį, kuris pasibaigs birželį.
„Ryanair“ planuoja darbuotojus ne tik atleisti – tai labiausiai gresia skrydžio palydovams ir pilotams – bet ir iki 20 proc. mažinti likusiųjų dirbti atlyginimus, siūlyti jiems išeiti neapmokamų atostogų, uždaryti dalį bazių visoje Europoje.
Įmonės generalinis direktorius Michaelas O'Leary'is savo darbo užmokestį jau susimažino 50 proc.
Pareiškime „Ryanair“ taip pat nusiuntė žinutę Europos valstybėms – apkaltino jas siekiu nesąžiningai išstumti konkurentus iš rinkos. Pasak „Ryanair“, tokios oro bendrovės kaip „Lufthansa“, „Air France-KLM“ ir „Alitalia“, turės geresnes sąlygas vartotojams pasiūlyti patrauklias paslaugų kainas.
„Kai „Ryanair“ iš esmės rimčiau skraidyti ims tik liepą, konkurencinė aplinka Europoje jau bus iškraipyta dėl beprecedentės Europos valstybių pagalbos savo nacionalinėms oro linijoms“, – teigė bendrovė.
Jos žiniomis, šalių parama nacionalinėms oro linijoms jau dabar siekia daugiau kaip 30 mlrd. eurų.
Susisiekimo sektorius nematytą krizę išgyvena pasauliui bandant suvaldyti koronaviruso pandemiją. Dėl jos valstybės taiko įvairius judėjimo ribojimus, sienų kontrolę, raginama laikytis saviizoliacijos ir atstumo. Tai pakeitė kelionių paklausą.