„Gol“, pirmoji bendrovė atnaujinusi komercinius skrydžius minėtais orlaiviais, teigė esanti visiškai įsitikinusi saugos naujovėmis ir išplėsta pilotų mokymo programa, kurią įgyvendino „Boeing“ laikydamasi aviacijos reguliavimo institucijų sąlygų, kurios turėjo būti įvykdytos siekiant gauti leidimą vėl naudoti orlaivius.
„Per pastaruosius 20 mėnesių vykdėme intensyviausią saugos apžvalgą per visą komercinės aviacijos istoriją“, – sakoma „Gol“ viceprezidento Celso Ferrerio pranešime.
„Svarbiausias yra saugumas“, – pridūrė jis.
„737 MAX“ grįš į padangę ankstų trečiadienio rytą planuojamu vidaus skrydžiu.
„Gol“ atstovas spaudai naujienų agentūrai AFP teigė, kad bet kuriam keleiviui, kuris nenorės skristi „737 MAX“, bus leista pakeisti skrydį nemokamai.
„Tuo atveju, jei „Gol“ klientai nenorės keliauti „Boeing 737 MAX“, jie galės perplanuoti kelionę be papildomų mokesčių ar bilietų kainų skirtumo, vykstant iš to paties oro uosto į tą pačią paskirties vietą bilieto galiojimo laikotarpiu, kuris yra 12 mėnesių nuo pirkimo dienos “, – elektroniniame laiške teigė bendrovės atstovas spaudai.
„Išskirtinės situacijos bus vertinamos kiekvienu atveju atskirai“, – priduriama pranešime.
Didžiausia vidaus oro linijų bendrovė Brazilijoje „Gol“ pranešė, kad 140 jos pilotų Jungtinėse Amerikos Valstijose baigė atnaujinto orlaivio valdymo kursus.
Bendrovė teigė besitikinti, kad iki metų pabaigos visas jos septynių „Boeing 737 MAX“ orlaivių parkas vėl raižys padangę.