„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Britai apstulbo gavę sąskaitą Venecijoje – netyčia pravalgė 526 eurus

Britų turistas pasibaisėjo sąskaita, kurią gavo Venecijos restorane, papietavęs jame su tėvais. Už valgį – net 526 eurai, rašo „The Independent“.
Venecija
Venecija / 123rf.com nuotr.

Vyras iš Birmingamo pasakojo valgęs centriniame San Marco rajone, restorane „Trattoria Casanova“, užsisakė kelis patiekalus ir jais visais dalijosi tarpusavyje.

Iš viso jie gavo lėkštę austrių (20, po 5,5 euro), lėkštę spagečių su sepijų rašalu (14,5 euro), lėkštę bulvyčių (5,5 euro) ir keptų daržovių (7,5 euro).

Tuomet jiems buvo atnešta „pescato misto“ – įvairios keptos žuvies mišinys. Tai buvo įspūdinga 3,5 kg lėkštė, kurioje – šviežia žuvis, omarai, krevetės. Jos kaina – 297 eurai.

Turistas pasakoja, kad jų šeima austrių neužsisakė, jiems kilo klausimų dėl to, bet jie buvo išsklaidyti.

Jis sutinka, kad pats užsisakė jūros gėrybių lėkštę. „Aš ją užsakiau besdamas pirštu į paveikslėlį, kuriame buvo pavaizduota tik viena porcija, ir neparašyta jokia kaina. Nuotrauka buvo pirmajame meniu puslapyje“, – aiškino jis.

Vyras pripažįsta, kad tai jo klaida – nepatikrino, kiek kainuoja tokia lėkštė, tačiau nesitikėjo, kad pusantro omaro kartu su kitomis jūros gerybėmis gali atsieiti 300 eurų.

Praėjusią savaitę japonų pora už lėkštę spagečių su omaru gavo 120 eurų sąskaitą, nors tikėjosi, kad ji kainuos tik 8 eurus.

Jis pasakoja, kad, gavęs sąskaitą, bandė dėl jos aiškintis, tačiau nekalbant itališkai tą padaryti buvo sunku.

Po tokio įvykio jis parašė laišką Venecijos merui Luigi Brugnaro. „Nesitikiu pinigų grąžinimo, – rašė jis. – Tačiau norėčiau atkreipti dėmesį į tokį elgesį, kuris grasina sužlugdyti Venecijos reputaciją. Mumis pasinaudojo, nes nekalbame itališkai.“

„Trattoria Casanova“ nepatenkinta ne tik ši britų šeima. „TripAdvisor“ puslapyje iš 534 įvertinimų net 289 yra blogi, 78 – prasti ir tik 51 – puikus. Klientai skundžiasi neaiškiomis kainomis, patiekalų staigiu virtimu brangesniais, prastu aptarnavimu.

Restoranas po mestų britų kaltinimų gynėsi. „Jie trise suvalgė 3,5 kg žuvies San Marco restorane su 14 padavėjų, kuris buvo renovuotas, turi plazminius televizorius, aiškias kainas ir tokius aukštus higienos standartus, kad anądien sveikatos inspektoriai atėjo ir mus pagyrė“, – restorano savininkas aiškino „Corriere del Veneto“.

Jis sakė nesuprantantis, kodėl jo restoranas prastai vertinamas „TripAdvisor“, o apie britų šeimą pridūrė: „Žinoma, kai esate alkanas, padavėjas jums pasiūlys brangesnį patiekalą.“

Tai ne pirmas kartas, kai turistai skundžiasi Venecijos restoranų kainomis. Praėjusią savaitę japonų pora už lėkštę spagečių su omaru gavo 120 eurų sąskaitą, nors tikėjosi, kad ji kainuos tik 8 eurus. Savininkas aiškino, kad 8 eurus kainuoja 100 gramų porcijos.

Iš tiesų – valgiaraštyje po nuotrauka ir 8 eurų kaina mažomis raidėmis buvo parašyta, kad tiek kainuoja 100 gramų. Aišku, tik klausimas – ar tikrai gavo 1,5 kg omaro... Jų sąskaita buvo sumažinta 40 proc., kai į poros ir restorano ginčą įsikišo ir vietiniai Venecijos gyventojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“