Profsąjungų GMB ir „Unite“ nariai buvo išsakę pritarimą streiko organizavimui, nes didėjanti infliacija mažina darbo užmokesčio perkamąją galią.
„Ginčas, susijęs su „British Airways“ keleivių registracijos į skrydžius personalu „Heathrow“ oro uoste išspręstas, bendrovei pateikus gerokai pagerintą atlyginimų pasiūlymą“, – sakoma „Unite“ pranešime.
Profsąjungos po praėjusį mėnesį įvykusio balsavimo dėl streikų organizavimo grasino „streikų vasara“, tačiau tikslių datų nebuvo paskelbusios.
Daugiau nei 90 proc. „British Airways“ antžeminio aptarnavimo personalo balsavo už streiko akciją.
Darbuotojai buvo nepatenkinti vienkartiniu 10 proc. darbo užmokesčio padidinimu.
Jie pageidavo, kad „British Airways“ atkurtų pandemijos metu 10 proc. sumažintus atlyginimus.
„Mūsų nariai prašė tik to, ką bendrovė jiems buvo skolinga. „British Airways“ jau seniai turėjo sumokėti šias nepriemokas, – pridūrė GMB atstovė pareigūnė Nadine Houghton (Nadinė Huoton).
Profsąjungos nariai dabar balsuos dėl naujausio „British Airways“ pasiūlymo, kurios sąlygos neviešinamos.
„Labai džiaugiamės, kad, po mūsų bendradarbiavimo su profesinėmis sąjungomis, jos nusprendė neskelbti kolektyvinių veiksmų datų“, – pažymėjo vežėja.
„Tai puiki žinia mūsų klientams ir mūsų žmonėms“, – pridūrė ji.