Jis „Travel + Leisure“ sakė: „Dauguma lėktuvų dažomi baltai, nes ši spalva atspindi saulės šviesą, todėl lėktuvai išlieka vėsesni ir mažiau nukenčia nuo karščio“.
Tikslinga, kad orlaivis atspindėtų saulę, nes tai sumažina aušinimo išlaidas.
Be to, lėktuvo salone keleiviams bus komfortiškesnė temperatūra.
Lėktuvai, esantys virš debesų, taip pat patiria didesnį saulės spinduliuotės poveikį, o šviesios spalvos padeda ją nukreipti.
Ši tendencija prasidėjo septintojo dešimtmečio viduryje, nes iki tol dauguma lėktuvų buvo paliekami kilti su poliruoto aliuminio išore.
Tikslinga, kad orlaivis atspindėtų saulę, nes tai sumažina aušinimo išlaidas.
Aviacijos istorikas Shea Oakley pridūrė: „Nuo tada, kai 1976 m. „Air France“ pristatė pirmąją „Euro-white“ spalvą, baltas lėktuvo fiuzeliažas tapo vis labiau įprastu pasaulio oro linijų standartu“.
Kita vertus, lėktuvai nebūtinai turi būti visiškai balti – kelios bendrovės pasirinko ryškesnes ir tamsesnes spalvas.
Pavyzdžiui, „Mango“, valstybei priklausanti „South African Airways“ dukterinė įmonė, keleivius po visą pasaulį skraidina ryškiai oranžiniais lėktuvais.
Kita PAR oro linijų bendrovė „Kulula Air“ naudoja žalios spalvos kamufliažinį dizainą.
O štai Vengrijos „Wizz Air“ lėktuvų „nosys“ būna purpurinės spalvos.
Tuo tarpu „Edelweiss Air“, kuri dabar yra „Swiss Air“ filialas, padengta raudona ir mėlyna spalvomis.