Buvęs pilotas paneigė 3 labiausiai bauginančius mitus apie keliones lėktuvais

Buvęs pilotas atskleidė kai kuriuos dažniausiai pasitaikančius klaidingus įsitikinimus apie skrydžių saugą ir paaiškino, kodėl dėl to nereikia taip nerimauti, rašoma „The Sun“.
Lėktuvo pilotas
Lėktuvo pilotas / 123RF.com nuotr.

Andre Viljoenas, buvęs komercinių oro linijų pilotas ir komponentų tiekimo įmonės „Artemis Aerospace“ logistikos vadybininkas, apie skrydžių saugą žino ne vieną ir ne du dalykus.

Jis paaiškino, kodėl ateityje keleiviai gali sau leisti būti šiek tiek ramesni dėl kelionių lėktuvu, ir paneigė keletą labiausiai paplitusių mitų.

Dėl turbulencijos lėktuvas gali sudužti – netiesa

Turbulencija yra įprastas reiškinys keliaujant lėktuvu, su kuriuo kada nors susiduria kiekvienas pilotas ir keleivis.

Nors turbulencija gali kelti nerimą, o kartais ir būti labai nemaloni, mažai tikėtina, kad dėl jos orlaivis suduš.

Lėktuvai suprojektuoti taip, kad atlaikytų sudėtingas sąlygas, įskaitant stiprų vėją ir žaibų smūgius.

Labiausiai tikėtina, kad orlaivio turbulencijos atveju keleiviai patiria nedidelius sužalojimus, nes incidento metu nebuvo prisisegę saugos diržų arba nesėdėjo savo vietoje. Kad to išvengtumėte, keleiviams rekomenduojama sėdint prisisegti saugos diržu.

123rf.com / Keleiviai lėktuve
123rf.com / Keleiviai lėktuve

Jei sugenda variklis, lėktuvas sudūžta – netiesa

Nė vienas keleivis nenori išgirsti žinios, kad sugedo variklis. Tačiau dauguma komercinių oro linijų bendrovių naudoja dviejų variklių lėktuvus, kurie suprojektuoti taip, kad galėtų saugiai kilti, skristi ir leistis naudodami vieną variklį.

Jei variklis sugestų, galite būti tikri, kad visi pilotai yra išsamiai ir reguliariai mokomi, kaip elgtis tokioje situacijoje, ir nedelsdami grįžta į artimiausią oro uostą.

Skrydžio metu gali būti atidarytos durys – netiesa

Atidaryti orlaivio durų skrydžio viduryje tiesiog neįmanoma. Taip yra todėl, kad orlaivio kabinoje yra tam tikras slėgis.

Įprastiniame kreiseriniame aukštyje kiekvieną kvadratinį durų centimetrą spaudžia iki 3,5 kg slėgis. Iš viso tai sudaro daugiau nei 500 kg.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų