„Cathay Pacific“ planuoja ilgiausią pasaulyje skrydį tarp Honkongo ir Niujorko

Didžiausia Honkongo oro linijų bendrovė „Cathay Pacific“ planuoja ilgiausią pasaulyje keleivinį skrydį, nukreipdama maršrutą iš Niujorko į Honkongą per Atlantą, o ne per Ramųjį vandenyną, antradienį pranešė bendrovė, pasirinkdama naują kelią, leidžiantį išvengti Rusijos oro erdvės.
Skrydis
Skrydis / 123RF.com nuotr.

Skrydžio trajektorija apims „šiek tiek mažiau nei 9 tūkst. jūrmylių“, arba 16 668 kilometrus, o skrydžio trukmė sieks 16–17 valandų, sakoma naujienų agentūrai AFP atsiųstame pranešime.

Skrydis viršys net „Singapore Airlines“ skrydį iš Singapūro į Niujorką, kurio metu maždaug 15 343 kilometrų atstumas įveikiamas per 18 valandų.

Anot „Bloomberg“, „Cathay Pacific“ nepaaiškino sprendimo pakeisti skrydžio trajektoriją priežasčių.

Daugelis oro linijų atšaukė skrydžius į Rusijos miestus arba vengia šalies oro erdvės dėl Maskvos invazijos į kaimyninę Ukrainą, pradėtos praėjusį mėnesį.

Rusija taip pat uždarė savo dangų kelioms Europos šalims ir visiems su JK susijusiems skrydžiams, reaguodama į jai taikomą panašų draudimą.

„Cathay Pacific“ šiuo metu siekia gauti leidimą skrydžiui, kuris kirs Atlanto vandenyną, Europą ir Centrinę Aziją.

„Nenumatytais atvejais visada naudojamės alternatyviais maršrutais, atsižvelgdami į galimus įvykius ar scenarijus aviacijos pasaulyje“, – antradienį naujienų agentūrai AFP teigė Honkongo vežėja.

Pasak jos, transatlantinis variantas yra palankesnis nei įprastas maršrutas per Ramųjį vandenyną dėl atitinkamos krypties vėjų.

Prieš pandemiją „Cathay Pacific“ kasdien vykdė po tris reisus tarp Niujorko ir Honkongo.

Antradienio vakaro duomenimis, vežėja paskelbė, kad balandžio 3 dieną įvyks skrydis iš Niujorko į Honkongą ir kad tai bus kelionė be sustojimų, kuri truks 17 valandų ir 50 minučių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis