Plateculture.com portale kol kas yra per 80 šeimų ir namų siūlančių vakarienes Tailande, Vietname, Singapūre ir kitose Pietryčių Azijos šalyse. Kiekviename aprašyme yra valgiaraštis, priimančių žmonių istorijos ir atsiliepimai apie vakarienes, kurie gali būti arba švelnūs, arba audringi (angl. – mild-wild).
Populiariausios išbandytos namų virtuvės rodomos pagrindiniame puslapyje arba skiltyje „Our picks“ (Mūsų pasirinkimas). Po vakarienės užsisakymo, klientai gauna tikslias detales, kaip nuvykti iki namų. Mokėjimai atliekami per PayPal sistemą, o tinklo kūrėjai pasiima 16,7 proc. komisinį mokestį.
„Plate Culture“ teigia, kad daugelis portale esančių namų virėjų įvairiose šalyse buvo aplankyti kompanijos narių ar ambasadorių.
Daugelis siūlo standartines vakarienes, tačiau kai kurie portalo nariai yra kūrybingesni ir paruošė indiškų patiekalų pamokas ar anglišką popiečio arbatėlę.
Keliauk, valgyk, dalinkis
Socialinio tinklo įkūrėja Reda Štarė CNN.com teigia, kad kompaniją įkvepė įkurti jos pačios patirtis, kai keliaujant tekdavo pietauti paprastų žmonių namuose Indijoje. „Kompanijos tikslas – padėti keliautojams apsilankyti vietinių žmonių namuose visose Azijos šalyse, pavalgyti naminio maisto ir padėti pasijausti ypatingo proceso dalimi“, – teigia R.Štarė.
Didžiausias iššūkis buvo įtikinti keliautojus, kad tai bus daug geriau, nei valgyti vakarienę restorane. „Pagrindinis iššūkis – paskleisti žinią tarp keliautojų, jog keliaujant tikrai verta žengti žingsnį iš savo komforto zonos ir praleisti kelias valandas vietinių žmonių Azijoje namuose“, – teigia įkūrėja iš Lietuvos.
Be to, ne tik keliautojai, bet ir priimantys žmonės iš to gauna nemenkos naudos. „Viena iš namų virėjų susilaukė tikrai daug pagirų, tad ji nusprendė išleisti savo receptų knygą. O kita šefė gamina puikius saldėsius, kuriuos dabar laisvu nuo darbo metu pardavinėja plačiau“, – portalo naudą vardino R.Štarė.
Kompanija planuoja ateinančiais metais plėstis į Indoneziją, Filipinus, Šri Lanką, o vėliau ir į Pietų Korėją, Kiniją, Honkongą bei Australiją.