Dar vienos pigios oro linijos atsisako nemokamo didesnio rankinio bagažo

Keleiviai, kurie pirks mažiausios kainos bilietus „Norwegian“ skrydžiuose Europoje, nebegalės nemokamai į saloną pasiimti nedidelio lagamino. Oro bendrovė seka kitų pigių oro linijų pėdomis ir už didesnį rankinio bagažo vienetą prašys susimokėti.
Įsigaliojo nauja rankinio „Ryanair“ bagažo gabenimo tvarka
„Ryanair“ bagažo gabenimo tvarka / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Nauja politika turėtų įsigalioti vasario mėnesį, skelbia check-in.dk. Pagal naujas taisykles, įsigijus pigiausią bilietą (taip vadinamą LowFare), į saloną nemokamai bus galima pasiimti tik nedidelį rankinio bagažo vienetą – tokį, kuris tilptų po kėde priešais.

Tie klientai, kurie bilietus skrydžiams jau yra įsigiję, į saloną galės pasiimti bagažą pagal ankstesnę tvarką. Iki šiol net ir su pigiausios klasės bilietu buvo galima nemokamai pasiimti du bagažo vienetus: 55x40x23 cm ir 25x33x20 cm. Bendras jų svoris neturi viršyti 10 kg.

Maksimalaus 10 kg svorio taisyklė išlieka – bus galima į saloną nemokamai pasiimti tokio svorio bagažą, tačiau tik tuo atveju, jeigu jis tilps po sėdyne priešais.

„Norwegian“ pokyčius padarė, panašu, imdami pavyzdį iš kitų Europos mažų sąnaudų oro linijų, tokių kaip „Wizz Air“ ir „Ryanair“. Anksčiau ir šios bendrovės klientams leisdavo nemokamai į saloną pasiimti du bagažo vienetus, tačiau prieš daugiau nei metus praktiką pakeitė – dabar norint turėti didesnį lagaminą ar kuprinę reikia susimokėti papildomai.

„Norwegian“ taip pat paskelbė, kad keičiasi registruoto bagažo taisyklės. Iki šiol jis turėjo sverti iki 20 kg, tačiau dabar maksimalus svoris padidintas iki 23 kg.

„Norwegian“ iš Vilniaus oro uosto skraido į Oslą ir Stokholmą. Nuo pavasario bendrovės lėktuvai taip pat iš Kauno skris į Oslą, o iš Palangos – į Kopenhagą ir Stokholmą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis