Tokius klausimus sau jau antrą parą užduoda lietuvė Alina Miksiūnaitė – viena iš šio reiso keleivių.
Gruodžio 29-osios rytą iš Rygos į Paryžių su „AirBaltic“ skridusi moteris Paryžiaus oro uoste turėjo susitikti su vyru ir toliau keliauti į Aziją. Vietname pora planavo praleisti savo medaus mėnesį. Į Paryžių jos vyras atskrido iš Madrido tą patį rytą. Jo lėktuvas sėkmingai nusileido beveik tuo pačiu metu, kaip kad Paryžiuje turėjo leistis ir „AirBaltic“ orlaivis, skridęs iš Rygos. Tačiau taip neįvyko.
Ilgos valandos lėktuve ir oro uoste – be lagaminų ir informacijos
„Skrydis iš Rygos į Paryžių buvo 7.25 val. Tačiau lėktuvas išskrido tik apie 8 val. Pasiekę Paryžių turėjome jau leistis, bet tada įgula pasakė, kad rūkas ir negalime to padaryti. Dar beveik 1-1,5 val. sukome ratus aplink Paryžių. Nežinau, gal mano akys kitaip „rodė“, bet nemačiau nė debesėlio. Be to, mano vyras skrido į Paryžių tuo pačiu metu iš Madrido ir jo lėktuvas nusileido be problemų“, – sakė Alina.
Galiausiai buvo nuspręsta, jog lėktuvas skris į Frankfurtą ir ten leisis. „Niekas nieko neaiškino. Tik pasakė, kad nesileisime Paryžiuje. Man buvo būtina ten patekti, nes iš jo turėjome su vyru skristi į Vietnamą, kuriame buvome suplanavę medaus mėnesį. Tarpą tarp skrydžių buvome pasilikę nedidelį, bet net ir vėluojant nusileisti Paryžiuje į skrydį dar būčiau spėjusi. Žinoma, iš Frankfurto tikrai nespėjau atvažiuoti“, – piktinosi moteris.
Juolab, kad nusileidęs Vokietijos oro uoste „airBaltic“ lėktuvas, regis, niekur neskubėjo: keleiviai dar maždaug valandą sėdėjo orlaivyje, o kai su autobusu galiausiai buvo nuvežti į oro uosto pastatą, net keletą valandų turėjo laukti, kol galės pasiimti savo lagaminus.
„Juos atgavome tik apie 17 val., nors Frankfurto oro uoste nusileidome apie 12 val. Jų mums neatidavė, nes visas bagažas buvo likęs lėktuve“, – pasakojo Alina.
Vos pasiėmusi lagaminus ji traukiniu išvyko į Liuksemburgą, kuriame gyvena. Ten iš Paryžiaus atvažiavo ir jos vyras.
„15 val. skambinau į Vokietijos „airBaltic“ atstovybę. Atsiliepusi mergina pasakė, kad negali man duoti jokio skrydžio – net namo. Likę žmones dar buvo priversti pasilikti ir laukti galbūt per naktį, nes „airBaltic“ jų nesutiko net parskraidinti į Rygą atgal“, – piktinosi pašnekovė.
Ji kvietė šio skrydžio keleivius rašyti pretenzijas. „Toks elgesys ir 14 valandų skrydis (kai kuriems daug ilgesnis) yra nepriimtinas ir nežmoniškas!“, – pažymėjo Alina.
„Bilietai, vizos į Vietnamą kainavo 3000 Eur. Kadangi kainavo ir kelionės iš Frankfurto į Liuksemburgą, paskui – vėl Paryžių, bendras nuostolis – apie 3500 Eur. Plius laikas.
Bet blogiausia net ne tai, o kad negražiai su mumis elgėsi. Nebuvo jokios informacijos. Net ir lėktuve turėjome pirkti gėrimus, nes kavai ir arbatai skirtas vanduo esą baigėsi“, – piktinosi keleivė.
Ji neslėpė, jog ketina prašyti kompensacijos. Nors susisiekusi su „airBaltic“ konsultantais sužinojo, jog greičiausiai visų patirtų nuostolių jai nekompensuos, nes skrydis oficialiai esą nebuvo atšauktas.
„Jei reikės, kreipsiuosi ir į teismą“, – eiti iki pergalės ketino lietuvė, kuriai aviakompanija sugadino medaus mėnesio pradžią.
Bendrovė „airBaltic“: rūkas buvo
Bendrovės „airBaltic“ Korporatyvinės komunikacijos viceprezidentas Janis Vanags 15min patvirtino, jog ketvirtadienį orlaivis, skridęs iš Rygos į Paryžių, buvo nukreiptas leistis į Frankfurtą. Ir taip padaryta esą iš tiesų dėl oro sąlygų, kurios trukdė sklandžiam ir saugiam nusileidimui.
„airBaltic“ nuoširdžiai atsiprašo keleivių dėl skrydžio iš Rygos į Paryžių pokyčių, susijusių su oro sąlygomis. Šiuo metu analizuojame situaciją ir gavę išvadas pateiksime jas viešai“, – teigė kompanijos atstovas.
Pasak jo, 2017 m. pasiekti Paryžių lietuviams bus paprasčiau, nes nuo kovo 26 d. pradedami tiesioginiai skrydžiai maršrutu Vilnius-Paryžius.