Europos oro uostuose tęsiasi sumaištis: ką daryti, jei užsienyje dingo jūsų bagažas?

Šiuo metu vis dar daug žmonių susiduria su Europos oro uostuose vyraujančiu chaosu. Atidedami ir atšaukiami skrydžiai, keleiviai turi laukti didžiulėse eilėse ir pan. O ir nuvykus į pageidaujamą šalį – dabar dažnai paaiškėja, kad dingo ar buvo sugadintas bagažas. Būtent todėl keliautojai turėtų tinkamai pasiruošti prieš kelionę, o patyrę žalą – nedelsdami imtis veiksmų.
Oro uoste keleiviai laukia savo bagažo
Oro uoste keleiviai laukia savo bagažo / 123RF.com nuotr.

Apie tai, kokių veiksmų turėtų imtis žmogus, kuris atsiduria tokioje situacijoje, 15min papasakojo kelionių organizatoriaus „Novaturas“ komunikacijos projektų vadovė Dovilė Zapkutė.

Prieš kelionę reikia atlikti namų darbus

D.Zapkutės teigimu, dingusio bagažo tema šią vasarą yra kaip niekada aktuali, nes oro vežėjai ir oro uostai dėl staigiai išaugusių keliautojų srautų pastaruoju metu susiduria su rimtais veiklos iššūkiais.

123RF.com nuotr. / Lagaminai kelionei
123RF.com nuotr. / Lagaminai kelionei

Anot jos, štai svarbiausi patarimai, kaip elgtis, jei keliautojas svečioje šalyje prarado bagažą.

„Pirmiausiai rekomenduoju perskaityti oro vežėjo, kurio lėktuvais keliautojas skrenda į pasirinktą šalį, taisykles, jei registruotas bagažas vėluotų arba dingtų. Priklausomai nuo oro vežėjo, sąlygos gali šiek tiek skirtis, tačiau visų oro vežėjų atsakomybė už bagažą yra reglamentuota tarptautine sutartimi ir kompanijos yra įpareigotos atlyginti žalą ar skirti kompensaciją už prarastą ar vėluojantį bagažą, – akcentavo D.Zapkutė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų