Dešimties kambarių viešbutis „Walled Off“ (Atitvertas siena) gerai dera prie kitų menininko darbų – pro jo langus matoma okupuotą Vakarų Krantą dalinanti niūri siena.
Pasak Banksy atstovų, šis pastatas yra ne vien jo kūrybinės išraiškos rezultatas, o veikiantys svečių namai, kurių kambariai bus vėliau nuomojami.
Nors izraeliečiams draudžiama patekti į daugumą Vakarų Kranto palestiniečių miestų, Betliejaus dalis, kuriame stovi šis viešbutis, yra kontroliuojama Izraelio, todėl jame gali apsilankyti ir žydų turistai, norintys geriau suvokti okupacijos realybę.
Betliejaus turistinės įmonės jau seniai skundžiasi, kad Vakarų Kranto okupacija paralyžiavo jų verslą.
Palestiniečių teritorijose Banksy pasireiškia jau ne pirmą kartą. Nors oficialiai jis to niekada nepripažino, įtariama, kad 2015 metų vasario mėnesį jis prasmuko į Gazos Ruožą per kontrabandininkų tunelį ir nupiešė tris darbus ant sienų namų, kurie prieš metus buvo apgriauti per Izraelio aviacijos smūgius Gazoje.
2007 metais Betliejuje atsirado keletas Banksy darbų, viename kurių pavaizduota mergaitė, apieškanti veidu prie sienos stovintį Izraelio karį.
2005 metais jis dažais per trafaretus išpurškė devynis piešinius ant Izraelį ir Vakarų Krantą skiriančios sienos.
Ši milžiniška siena yra vienas įspūdingiausių 50 metų Izraelio tęsiamos okupacijos simbolių, įkvėpusių daugelį demonstracijų ir meno kūrinių.
Izraelis tvirtina, kad ši siena užtikrina jo saugumą ir yra būtina, siekiant pasisaugoti nuo galimų išpuolių vykdytojų.
Banksy 2005 metais sakė laikąs šią sieną nelegalia ir savo kūryba norįs atkreipti dėmesį į tai, kokią įtaką ji turi palestiniečių gyvenimui.
Jo trafaretiniai piešiniai, greitai atsiradę skirtingose 8 metrų aukščio tvoros vietose, išgąsdino Izraelio karius.
Tarp jų buvo į sieną atremtos aukštos kopėčios, balionėlio per užtvarą nešama mergaitė ir ant pilkos betoninės sienos atsiradęs langas, pro kurį tolumoje matomi nuostabūs kalnai.
Britas taip pat sakė, kad siena tapo „patraukliausia vieta grafičių mėgėjų atostogoms“.