„Itin dinamiška pasaulinė aviacijos rinka bei augantis skrydžių poreikis lėmė ir mūsų oro linijų bendrovės plėtrą, o kartu ir vizualinio atnaujinimo poreikį. Norime, kad keleiviai atpažintų mūsų avialinijų lėktuvus ir žinotų, kas rūpinasi jų skrydžiais“, – teigia „GetJet Airlines“ direktorius Darius Viltrakis.
Pasak jo, naujasis įmonės logotipo simbolis – pienės pūkas ir iš jo kylantis lėktuvas atspindi įmonės augimo strategiją ir nuolatinį judėjimą pirmyn, o šilti atspalviai – kad avialinijos yra artimos ir draugiškos keleiviams.
Artimiausiuose įmonės planuose – „GetJet Airlines“ svetainėje įdiegta keleivių registracijos (angl. check-in) sistema, maisto meniu bei orlaivių įgulos aprangos atnaujinimas ir kiti vizualiniai pokyčiai.
Šiuo metu „GetJet Airlines“ orlaivių parke – trys „Airbus A320“, penki „Boeing 737“ bei vienintelis Baltijos šalyse „wide-body“ tipo lėktuvas „Airbus A330“. Bendrovė ir toliau planuoja plėsti orlaivių parką, o 2019-uosius užbaigti turėdama 15 orlaivių.
„GetJet Airlines“ – lietuviškos avialinijos. Pagrindinė įmonės veikla – orlaivių nuoma tarptautinėms aviakompanijoms, o nuo 2018-ųjų pabaigos – ir užsakomieji skrydžiai iš Lietuvos. Įmonės pajamos 2018 m. siekė 52,41 mln. Eur.