„Stengiamės kiek įmanoma operatyviau reaguoti į nutikusią nelaimę ir nukentėjusiesiems kuo greičiau kompensuoti bent jau dalį turtinės žalos. Specialiai suburta darbuotojų komanda telefonu tikslino nukentėjusiųjų duomenis bei užtikrino, kad kompensuojama suma nedelsiant pasiektų išmokos gavėjus. Džiaugiamės, kad nors taip galime sumažinti bankrutavusios bendrovės klientų patirtus nemalonumus. Tikimės, kad ateityje tokių atvejų bus kuo mažiau ir žmonės keliaudami tokių nesklandumų nepatirs“, – teigia ne gyvybės draudimo bendrovės „BTA Insurance Company“ SE filialo Lietuvoje Žalų reguliavimo departamento direktorė Karolina Karpova.
Po „Go Planet Travel“ žlugimo vasarą kelionių bendrovės klientams įstrigus svečioje šalyje, BTA skubiai išmokėjo lėšas (123.927 Lt) žmonių nakvynės bei bilietų kaštams padengti.
15min.lt anksčiau rašė, kad kelionių operatoriaus „Go Planet Travel“ klientai beveik pusmetį negavo žinių apie jiems priklausančias kompensacijas. Gruodžio 19 dieną jų sąskaitas pasiekė 32 proc. nuo įsigytos kelionės sumos.