Gundanti nuotrauka ir reklama bemat sulaukė gausybės liaupsių socialiniuose tinkluose ir buvo pradėta vadinti ne tik drąsiausia, bet ir tikriausiai geriausia Lietuvos sostinės viešųjų ryšių kampanija.
„Aš nežinau, kas tai padarė. Aš nežinau, kam kilo šita idėja. Tačiau norėčiau visiems jiems paspausti ranką. Tai turbūt stipriausia Vilniaus reklama, kokią esu matęs. Su šita linija galima eiti labai, labai toli. Ir tai turbūt geriausia dovana, kokią Vilnius galėjo gauti šiandien. Bravo!“ – socialiniame tinkle „Facebook“ komentavo „Kvepia kelionėmis“ įkūrėjas Mantas Bertulis, dirbantis su Kauno savivaldybės ryšiais su visuomene.
„Pagaliau tu rodai charakterį, mylimas Vilniau!“ – ja žavėjosi ir dainininkė, reklamos agentūros skaitmeninių sprendimų ir turinio skyriaus vadovė Dovilė Filmanavičiūtė.
„They are our future“, – reklamos kūrėjus Jurgį Ramanauską ir Skaistę Kaurynaitę gyrė telekomunikacijos ekspertas Liudvikas Andriulis.
„Too good to be true? Čia tikrai Vilnius official? Ne kažkas iš pogrindžio sukalė maketą? Labai labai gerai!“ – savo paskyroje rašė ir „Travel Planet“ kelionių organizatorė Gabrielė Štaraitė.
Viliojanti reklama yra „The Atomic Garden“ reklamos mokyklos Vilniuje studentų darbas. Jis netolimoje ateityje virs tikra sostinės reklama, skirta užsienio rinkai.
„Go Vilnius" skatina ir remia kūrybiškumą ir kūrybinių industrijų vystymąsi mieste. Ieškodami naujų ir įdomių idėjų, kaip pristatyti miestą ir efektyviai vystyti miesto rinkodaros kampanijas, bendradarbiaujame su „The Atomic Garden" reklamos mokykla. Šis eskizas yra labai gabių studentų darbas, kurį „Go Vilnius“ imasi vystyti toliau užsienio rinkoms“, – 15min sakė „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.