Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Heathrow“ oro uostas prašo nebeparduoti vasaros skrydžių: taip siekia riboti keleivių skaičių

Londono „Heathrow“ oro uostas pripažįsta, kad jam sunku susidoroti su padidėjusia paklausa, o nauji darbuotojai „dar nėra pasirengę dirbti visu pajėgumu“, rašoma „The Guardian“.
Londono „Heathrow“ oro uostas
Londono „Heathrow“ oro uostas / 123RF.com nuotr.

„Heathrow“ oro uostas paprašė oro linijų bendrovių nutraukti vasaros bilietų pardavimą ir nustatė 100 tūkst. iš oro uosto išvykstančių keleivių dienos limitą, nes taip stengiamasi susidoroti su keleivių antplūdžiu.

Pastarosiomis savaitėmis Londono oro uoste, kaip ir daugelyje kitų Jungtinės Karalystės oro uostų, tvyrojo chaosas: trūkstant antžeminio personalo, nusidriekė ilgos eilės, o oro transporto bendrovės atšaukė tūkstančius skrydžių.

Oro linijos planavo vykdyti skrydžius, dėl kurių „Heathrow“ oro uoste per dieną apsilankytų apie 104 tūkst. keleivių. Oro uostas teigia, kad vidutiniškai jau parduota 1 500 iš 4 000 papildomų kiekvienos dienos vietų, „todėl prašome savo partnerių nutraukti vasaros bilietų pardavimą, kad sumažintume poveikį keleiviams“.

Prieš pandemiją vasarą iš „Heathrow“ oro uosto kasdien išskrisdavo vidutiniškai 110-125 tūkst. žmonių.

Atsiprašydamas nukentėjusių keleivių, oro uostas pranešė, kad dėl keleivių skaičiaus apribojimo kai kurios vasaros kelionės bus perkeltos į kitą dieną, kitą oro uostą, gali būti ir visai atšauktos.

„Per pastarąsias kelias savaites, kai išvykstančių keleivių skaičius reguliariai viršijo 100 tūkst. per dieną, pradėjome pastebėti laikotarpius, kai aptarnavimo lygis nukrito iki nepriimtino lygio: ilgos eilės, vėlavimai keleiviams, kuriems reikia pagalbos, su keleiviais nevežami arba vėluojantys bagažai, mažas punktualumas ir paskutinę minutę atšaukiami skrydžiai“, – antradienį atvirame laiške keleiviams rašė „Heathrow“ vykdomasis direktorius J.Holland-Kaye‘as.

123RF.com nuotr. / Lėktuve
123RF.com nuotr. / Lėktuve

„Kai kurios oro transporto bendrovės ėmėsi svarbių veiksmų, tačiau kitos nesiėmė, ir mes manome, kad dabar reikia imtis tolesnių veiksmų, kad keleiviai galėtų saugiai ir patikimai keliauti. Todėl priėmėme sunkų sprendimą nuo liepos 12 d. iki rugsėjo 11 d. įvesti pajėgumų apribojimą. Panašios keleivių paklausos kontrolės priemonės buvo įgyvendintos kituose Jungtinės Karalystės ir viso pasaulio oro uostuose.“

Praėjusį mėnesį Transporto departamentas ir Civilinės aviacijos administracija, reguliuojančioji institucija, raštu kreipėsi į sektorių, kad šis būtų pasirengęs saugiai suvaldyti numatomą keleivių skaičių ir sumažinti tolesnius sutrikimus. Tuomet oro transporto bendrovės išbraukė kai kuriuos skrydžius iš savo tvarkaraščių, tačiau nebuvo nubaustos.

Kai kurios oro linijos ėmėsi veiksmų, tačiau kitos – ne, teigė „Heathrow“. Didžiausias JK vežėjas „EasyJet“ ir „British Airways“ yra vienos iš tų oro linijų, kurios atšaukė skrydžius.

„Heathrow“ teigė, praėjusį lapkritį pradėta įdarbinti daugiau darbuotojų, o liepos mėnesio pabaigoje saugos srityje dirbs tiek pat žmonių, kiek ir prieš pandemiją. Pandemijos metu oro transporto bendrovės ir oro uostai atleido dešimtis tūkstančių darbuotojų, ir kai kurie iš jų negrįžo.

Nauji darbuotojai „greitai mokėsi, bet dar ne visu pajėgumu“, sakė oro uostas. Tačiau vis dar trūksta svarbiausių darbuotojų, ypač antžeminių paslaugų teikėjų, su kuriais oro linijų bendrovės sudaro sutartis, kad jie teiktų registracijos paslaugas, pakrautų ir iškrautų bagažą, apsuktų orlaivius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai