Pastaraisiais mėnesiais šio oro uosto keleiviai sudidūrė su eilėmis, paskutinę minutę atšauktais skrydžiais ir kalnais prarasto bagažo.
Siekdamas sustabdyti chaosą, „Heathrow“ oro uostas neseniai nustatė 100 tūkst. lankytojų dienos limitą ir paprašė oro linijų nebepardavinėti naujų bilietų rugpjūčio mėnesio skrydžiams.
Tačiau „Heathrow“ administracijos vadovas Johnas Hollandas-Kaye šiandien tvirtino, kad vasaros poilsis „prasidėjo gerai“.
Kalbėdamas radijo stoties „Leading Britain's Conversation“ laidoje, jis teigė, kad oro uostų saugumo lygis atitinka prieš pandemiją buvusį lygį, tačiau keleiviai „keliauja su daugiau nei paprastai“.
„Jie turi daugiau krepšių, o krepšiuose – daugiau skysčių, todėl tai užtrunka šiek tiek ilgiau“, – sakė jis.
„Daugelis žmonių nesiruošia registruoti, pavyzdžiui, visų savo makiažo priemonių, nes nerimauja, ar jų krepšys įveiks kelionę kartu su jais. Žmonės nėra linkę galvoti, kad makiažas yra draudžiamas kelionėje, todėl turime labai šviesti žmones.“
Kadangi dažniausiai makiažą nešiojasi moterys, manoma, kad jo komentarai skirti keliaujančioms moterims.
Kas iš tikrųjų vyksta „Heathrow“ oro uoste?
„Heathrow“ oro uosto nustatytą skrydžių apribojimą, kuris buvo įvestas siekiant „apsaugoti atostogas“, pasmerkė tokie oro uostai kaip „Emirates“.
„Heathrow“ oro uostas taip pat kaltina oro transporto bendroves, kad jos nesugeba pasamdyti pakankamai antžeminio personalo.
„Antžeminio aptarnavimo darbuotojai yra pagrindas to, ką jūs laikote oro uostu, tačiau juos samdo oro transporto bendrovės“, – sakė J.Hollandas-Kaye.
„Iki birželio pradžios (2022 m.) jie dirbo labai gerai, bet paklausa jiems tapo per didelė, todėl turėjome imtis veiksmų.“
Pirmadienį „Heathrow“ oro uostas paskelbė, kad daugiau nei 750 neapmokamų savanorių šią vasarą skirs 10 tūkst. valandų ir 2 200 pamainų, kad padėtų keleiviams oro uoste.
Ar oro uostuose nepadedama žmonėms, turintiems judėjimo problemų?
Civilinės aviacijos administracijos (CAA) duomenimis, dėl JK oro uostų paslaugų trūkumų neproporcingai nukenčia neįgalieji.
„Akivaizdu, kad sunkiau judantiems žmonėms bus sudėtingiau gauti pagalbą oro uostuose, kai kas nors nutiks ne taip“, – birželio mėn. įspėjo CAA.
Tą patį mėnesį „Gatwick“ oro uoste mirė vyras, kuris liko laukti pagalbininko ir vienas išlipo iš lėktuvo.
Šiandien J.Hollandas-Kaye gynė „Heathrow“ patirtį teikiant pagalbą judėjimo problemų turintiems klientams ir kaltino socialinę žiniasklaidą.
Paklaustas apie incidentą, kai 20 neįgaliųjų vežimėliuose sėdinčių keleivių tariamai buvo palikti laukti neklimatizuojamoje terminalo dalyje, jis teigė, kad kai kurie keleiviai bandė praleisti eilę apsimesdami, kad turi judėjimo problemų.
„Kai kurie iš šių atvejų vyksta todėl, kad žmonės naudojasi neįgaliųjų vežimėlių pagalba, norėdami greitai prasibrauti pro oro uostą, o tai yra visiškai netinkamas dalykas, mes turime apsaugoti žmonėms, kuriems labiausiai reikia pagalbos“, – sakė jis.
„Jei nueisite į „TikTok“, pamatysite, kad tai yra viena iš kelionių gudrybių, kurias rekomenduoja žmonės“, – pridūrė J.Hollandas-Kaye.