Į Veneciją plūstant turistams, duris vėl atveria Dožų rūmai

Tris mėnesius Venecijos aikštės ir gatvelės buvo tuščios, o gondolieriams teko leisti laiką sausumoje. Tačiau šeštadienį Venecija vėl atgijo, nes dėl Dožų rūmų atidarymo į miestą suplūdo turistai.
Dožų rūmai
Dožų rūmai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Šimtai italų ir užsieniečių sustojo į daugiau nei 300 metrų ilgio eilę Šv. Morkaus aikštėje priešais rūmus. Vietos naujienų agentūra skelbia, jog atidarymo dieną internetu užsiregistravo apie tūkstantis žmonių.

„Žmonės rikiavosi jau aštuntą valandą ryto ir, atvirai kalbant, mes tiesiog to tikėjomės, – agentūrai AFP sakė Venecijos civilinių muziejų fondo prezidentė Maria Cristina Gribaudi. – Tai didžiulis jaudulys, primenantis pirmąją dieną mokykloje.“

Rūmų lankytojams yra privalu dėvėti kaukes. Taip pat įrengta daug ženklų, nurodančių laikytis atstumo. Patekimas į visus kambarius yra kontroliuojamas, kad būtų valdomi žmonių srautai.

Kelis mėnesius be turistų gyvenusi Venecija šeštadienį akivaizdžiai pasikeitė ir priminė eilinį vasaros savaitgalį. Šv. Morkaus aikštėje vėl duris atvėrė suvenyrų parduotuvėlės, taip pat veikia beveik visos parduotuvės ir restoranai.

Prie Didžiojo kanalo žmonės spraudėsi siauromis gatvelėmis, garsiosios gondolos ir miesto vandens autobusai vėl buvo pilni žmonių, gyvenančių savo gyvenimą.

„Nors dauguma žmonių kalba itališkai, taip pat yra nemažai vokiečių ir, stebėtina, prancūzų“, – skelbia Italijos naujienų agentūra ANSA.

„Ateityje mes tikimės lėtesnio turizmo, – sakė minėto fondo atstovė Gabriella Belli. – Tai nereiškia mažiau turizmo. Tai reiškia geriau organizuotą turizmą.“

Nuo koronaviruso Italijoje jau mirė daugiau nei 34 tūkst. žmonių. Naujų atvejų skaičius šalyje stabiliai mažėja, todėl Italija nuo praėjusio mėnesio pamažu naikina apribojimus. Šalyje vėl atidaryti beveik visi monumentai, garsūs pastatai, muziejai ir kitos turistų lankomos vietos.

Siekdama kuo labiau išnaudoti vasaros sezoną, Italija birželio 3 dieną atvėrė sienas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis