Skrydžius iš Helsinkio oro uosto į iki rugpjūčio 18 d. pagrindiniais Lietuvos oro vartais buvusį Kauno oro uostą vykdo oro linijų kompanija „Finnair“. Jos orlaiviu rugpjūčio 17-ąją ir skrido į portalą besikreipusio alytiškio dukra.
„Šiandien (rugpjūčio 17 d. – red. past.) iš Helsinkio į Kauną skrido „Finnair“ lėktuvas ir netoli Kauno sugedo, apsisuko ir grįžo atgal. Juo skrido mano dukra. Jai minėjo, kad Kaune nebūtų galima pašalinti gedimo, tai jie parskraidino lėktuvą į Suomiją. O keleivius persodino į kitą skrydį. Žmonės truputį išsigando, bet sėkmingai grįžo maždaug po 3 val.“, – situaciją papasakojo vyras.
Kadangi tikslios lėktuvo gedimo priežasties juo skridę keleiviai neišgirdo, iki šiol nežino – priklauso jiems ar ne kompensacija už patirtus nepatogumus.
Kauno oro uoste 15min patvirtino, jog dėl reiso iš Helsinkio į Kauną buvo kilę nesklandumų. Esą problema buvo techninis lėktuvo gedimas. Tačiau dėl platesnės informacijos pasiūlyta kreiptis į oro bendrovę „Finnair“. Jos atstovams išsiuntus užklausą, atsakymo portalas kol kas nesulaukė.
Kelionių advokato Edmundo Rusino teigimu, šiuo konkrečiu atveju keleiviams turėtų priklausyti kompensacija. Nebent oro linijų kompanija nurodytų, jog skrydžio vėlavimo priežastys buvo ypatingos.
Turistams kompensacija priklauso ne tik tais atvejais, kai vėluojama iš oro uosto išskristi, bet ir kai vėluojama atvykti į oro uostą biliete nurodytu laiku.
„Turistams kompensacija priklauso ne tik tais atvejais, kai vėluojama iš oro uosto išskristi, bet ir kai vėluojama atvykti į oro uostą biliete nurodytu laiku. Atsižvelgiant į tarp Helsinkio ir Kauno esantį atstumą, keleiviams priklausytų 250 eurų kompensacija.
Jeigu naujojo skrydžio atvykimo laikas yra vėlesnis už keleivio įsigytame biliete nurodytą atvykimo laiką mažiau kaip dviem valandomis, skrydį vykdantis vežėjas numatytą kompensaciją gali sumažinti 50 procentų. Tiesa, kompensacija nepriklauso, jei skrydis vėlavo dėl ypatingų aplinkybių“, – sakė kelionių advokatas.
TAIP PAT ŽIŪRĖKITE: