Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Iš Palangos oro uosto skridęs emigrantas liko šokiruotas: „Sumokėjau už orą“

Savaitgalį iš Palangos oro uosto į Londoną skridęs prisistatyti nenorėjęs tautietis liko nusivylęs. Kompanijai „Ryanair“ pakeitus bagažo taisykles, lietuvis teigia, jog oro uostas jas prisitaikė savaip ir už netinkamą jų taikymą iš jo pareikalavo sumokėti 50 eurų baudą už viršsvorį, kurio, pasirodo, nebuvo.
Palangos oro uostas
Palangos oro uostas / Milvydo Mažono nuotr.

13 metų Jungtinėje Karalystėje gyvenantis vyras kasmet skraido po keletą kartų, tačiau Palangos oro uosto paslaugomis naudojosi pirmą kartą. Vyras įsigijo kompanijos „Ryanair“ bilietus ir keliavo į Londono Stanstedo oro uostą. Norėdamas į lėktuvą įsinešti du bagažo vienetus, pagal naujas kompanijos taisykles, įsigaliojusias nuo sausio vidurio, keleivis įsigijo pirmenybinį įlaipinimą. Neįsigijus šios paslaugos į lėktuvą leidžiama įsinešti tik mažą rankinę.

Mums buvo pasakyta, jog reikės kartu padėti abu bagažus, mažą ir didelį, ir bus skaičiuojamas bendras svoris, kuris neturi viršyti 10 kg.

„Skridome šeštadienį į Stanstedą, priėjus prie muitinės, mums pasakė pasitikrinti svorius, nes bagažas sveriamas. Mums buvo pasakyta, jog reikės kartu padėti abu bagažus, mažą ir didelį, ir bus skaičiuojamas bendras svoris, kuris neturi viršyti 10 kg. Bandžiau ginčytis, yra lietuviškai parašyta ant bilietų, tačiau mums buvo pasakyta – arba susitvarkykite, nes mes buvome trise, aš ir dvi moterys su rankinukais, arba reikės mokėti už viršsvorį.

Aš pasakiau, kad turime pirmenybinį įlaipinimą, tačiau niekas nekreipė dėmesio. Pagal jų sistemą, mes turėjome turėti ne daugiau kaip 30 kg trise, o turėjome 35–36 kg. Turėjome apmokėti už papildomą bagažą 50 eurų, kaip už viršsvorį“, – pasakojo nusivylęs tautietis, negalėjęs patikėti, jog oro uoste dirbantys žmonės netinkamai susipažinę su naujomis taisyklėmis.

„Skraidau 13 metų, suprantu, kaip viskas vyksta. Susinervinau, pradėjau tikrinti internetą, tačiau „Ryanair“ svetainė buvo „užlūžusi“. Toliau laukėme įlaipinimo, kaip žinia, yra turintys pirmenybę ir ne. Žmonės, kaip susirinko, niekas jų netikrino, ėjo, kas norėjo pirmi, nors mes mokėjome pinigus“, – piktinosi 15min skaitytojas.

Grįžęs namo į Jungtinę Karalystę vyras keliskart susisiekė su „Ryanair“ konsultantais, kurie patikino, jog turint pirmenybinį įlaipinimą didesnysis bagažo vienetas gali sverti 10 kg, o mažasis, svarbu, kad atitiktų dydį, tačiau taip pat gali sverti iki 10 kg.

„Taip išeitų, kad mes galėjome vežtis 60 kg ir sumokėjome už orą. Parašiau skundą tiek į kompaniją „Ryanair“, tiek į Palangos oro uostą, nusiunčiau apmokėtą čekį, gavau žinutę, jog skundas bus patikrintas“, – kalbėjo vyras. Anot jo, laukimo salėje ne vienas keleivis kalbėjo, jog Palangos oro uostas apiplėšinėja ir taiko taisykles, kurių nėra. Apskritai, pasak svetur gyvenančio skaitytojo, kad būtų sveriama kiekviena rankinė, dar niekur neteko susidurti.

Įmonės „Lietuvos oro uostai“ komentaras:

„Pagal naująsias „Ryanair“ bagažo taisykles, asmenys, kurie turi įsigiję „Priority & 2 cabin bags“ (Prioritetas & 2 lėktuvo salono bagažo vienetai) arba Plus/Flexi bilietą į orlaivio saloną gali pasiimti du bagažo vienetus. Didesniojo svoris negali viršyti 10 kilogramų, mažesnysis bagažo vienetas nesveriamas. Svarbu, kad abu bagažo vienetai neviršytų oro bendrovės numatytų išmatavimų.

Kiekvieno keleivio bagažas vertinimas atskirai. Viršijus bagažo svorį ar išmatavimus, keleiviui reikės sumokėti papildomą mokestį. Keleiviai, kurie „Pirmenybės“ neįsigiję, taip pat gali su savimi vežtis du bagažo vienetus, tačiau didįjį turi atiduoti į bagažo skyrių. Tai padaroma jau prieš lipant į orlaivį.

Plačiau apie aviakompanijos bagažo taisykles galima paskaityti „Ryanair“ interneto svetainėje.

„Ryanair“ bagažo taisyklių pakeitimai
„Ryanair“ bagažo taisyklių pakeitimai

Labai apgailestaujame dėl susidariusios nemalonios situacijos. Keleivių laipinimą Palangos oro uoste vykdo antžeminio aptarnavimo kompanija „Orlaivių aptarnavimo agentūra“, tad labai kviečiame keleivius, kurie turi nusiskundimų, kreiptis tiesiai į Palangos oro uostą. Drauge su partneriais išsiaiškinsime konkrečią situaciją ir, jeigu buvo padaryta klaidų, jas ištaisysime“, – patikino įmonės atstovė Agnė Mažeikytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?