Per dvi pirmąsias „auksinės savaitės“ dienas turistų dažniausiai lankomos vietos Kinijoje jau sulaukė beveik 230 mln. lankytojų, kurie išleido apie 190 mlrd. juanių (apie 24 mlrd. eurų).
Kinijos turizmo administracija prognozuoja, kad iš viso per septynias dienas maždaug pusė iš 1,4 mlrd. žmonių siekiančios populiacijos susiruoš į turistines keliones – t.y., maždaug 10 procentų daugiau nei praėjusiais metais.
Šiemet daugiau žmonių keliaus ir dėl to, kad šią savaitę vyks Vidurio rudens festivalis. Jis paprastai sutinkamas šeimos rate, tad žmonės vyks ir aplankyti artimųjų.
Prognozuojama, kad per visą savaitę Kinijoje su kelionėmis susijusios išlaidos sieks beveik 600 mlrd. juanių (77 mlrd. eur).
Kinijos valdžia ėmėsi ir specialių priemonių, kad palengvintų keliautojų išvykas. Pavyzdžiui, važinės daugiau traukinių, laikinai bus neimamos rinkliavos. Tarp didžiųjų miestų jau nutįso automobilių eilės – visi skuba pasinaudoti proga, kai nereikia mokėti rinkliavos už mažus automobilius.
Keliautojams prireiks daug kantrybės – pavyzdžiui, važiuojant tarp Guangdžou ir Honkongo pakeliui esančiose degalinėse tenka laukti milžiniškose eilėse į tualetus, o kelionė autobusu vietoj įprastų 3 valandų šią savaitę truks maždaug 10.
Populiariausiais vietos turistų tikslais išlieka tradicinės vietos – Pekinas, Šanchajus, Hangdžou. Dar apie 6 mln. kinų planuoja išvykti į užsienį – daugiausia į Tailandą, Japoniją ir JAV. Tiesa, praėjusiais metais populiariausia kelionių kryptis – Pietų Korėja – šiemet dėl paaštrėjusios situacijos Korėjos pusiasalyje nepatenka net į dešimtuką.