Islandai turistus moko SPA etiketo: kaip pasiruošti „nuogoms maudynėms“

Islandai moka vilioti turistus: šįkart atvykti į savo šalį užsieniečius jie kviečia šmaikščia turizmo reklama – vaizdo filmuke vietinis „ekspertas“ moko, kaip pasiruošti maudynėms bendrame kubile ir nepatirti gėdos.
Turistai maudosi karštosiose versmėse Islandijoje
Turistai maudosi karštosiose versmėse Islandijoje / 123rf.com nuotr.

„Sveiki atvykę į „Islandijos akademiją“. Šiandien kalbėsime apie vieną populiariausių užsiėmimų tarp islandų – maudynes karštame kubile“, – komišką pamoką pradeda „dėstytojas“, „SPA centro direktorius“ Giunteris. Jo patarimus vaizdžiai iliustruoja „mokinys“, kuris videoklipe demonstruoja, ką reikia padaryti prieš įlendant į garuojančio vandens pilną kubiliuką.

Šis vaizdo filmukas – ne pirmas, kuriame islandai, pasitelkę saviironiją, kviečia turistus drąsiai nerti į Islandijos siūlomas pramogas. Jo kūrėjai – Valstybinis Islandijos turizmo departamentas – įsitikinę, jog toks šalies pristatymas – originalus būdas atskleisti visus Islandijos privalumus. 

Socialiniuose tinkluose pasklidęs reklaminis filmukas sudomino ir užsienio portalus, kur sulaukė puikių atsiliepimų. „Forbes“, sveikindamas islandus už humoro jausmą, pažymi, kad toks videoklipas – iškelia vieną islandams aktualią problemą – užsieniečių drovumą.

„Skandinavijos šalyse, tarp kurių yra ir Islandija, pirčių kultūra yra labai sena ir aiški. Jie patys savo nuogumo nesigėdija. Tačiau į saunas ir kubilus atėję užsieniečiai dažnai nežino, kaip elgtis – nusirengę nuogai dangsto intymias vietas, nes drovisi, ir pan. Tad šis videofilmukas buvo puikus būdas turistams parodyti, kaip derėtų elgtis, atsidūrus bendrame kubile su kitais“, – skelbia „Forbes“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis