Išrinkta keliautojų: 5 geriausios ir blogiausios avialinijos

Kelionėms lėktuvu tapus kone taip pat įprastomis kaip automobiliu, oro linijos konkuruoja ne tik kainomis ar maršrutais, bet ir aptarnavimo kokybe.
Sąrašo viršuje – „British Airways“ ir „easyJet“
Sąrašo viršuje – „British Airways“ ir „easyJet“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Clarabridge“ atliktos keliautojų apklausos duomenimis, oro transportu besinaudojantiems žmonėms labiausiai patinka „British Airways“ aptarnavimas, rašo „City AM“.

5 geriausiai įvertintos avialinijos:

  1. „British Airways“
  2. „EasyJet“
  3. „Virgin“
  4. „Ryanair“
  5. „Air France-KLM“

5 prasčiausiai įvertintos avialinijos:

  1. „Germanwings“
  2. „Air Berlin“
  3. LOT
  4. „Alitalia“
  5. „Iberia“

Tyrimas taip pat atskleidė, kad beveik trys ketvirtadaliai žmonių nesivargina ir nesiskundžia apie netinkamą oro linijų darbuotojų darbą, nes mano, kad į tai niekas neatsižvelgs.

Paklausti, kokie kriterijai yra svarbiausi renkantis oro linijas, 60 proc. atsakė, kad pirmiausiai žiūri į bilietų kainą ir skrydžio laiką. Tačiau 80 proc. teigė, kad rekomenduotų oro linijas kitiems, jeigu jų darbuotojai yra mandagūs, o skrydžio procedūros – paprastos.

Iš 2 491 apklausoje dalyvavusio žmogaus trečdalis sakė, kad yra skundęsi dėl avialinijų darbuotojų darbo, bet jų teigimu, skundai buvo ignoruoti.

Trys ketvirtadaliai apklaustųjų taip pat teigė jaučiantys, kad kabinos įgula su pirmos klasės keleiviais elgiasi geriau nei su kitais.

„Oro linijos turi galimybę išsiskirti iš kitų skiriant daugiau dėmesio tam, ko iš tikrųjų nori keleiviai. Tai gali būti taip paprasta kaip nuolat draugiški darbuotojai, kurie išklausys visus keleivius – nepaisant to, kiek jie sumokėjo už savo kelionę“, – sakė Dale'as Robertas iš „Clarabridge“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis