Lenkai žada, kad „Itaka“ atėjimas į Lietuvą padidins konkurenciją, tad atostogautojų laukia geresnės kainos ir kokybiškesni kelionių pasiūlymai
„2018 metų vasaros sezone planuojame aptarnauti apie 12 tūkst. keleivių, – kalbėdamas su rp.pl žurnalistu Filipu Frydrykiewicziumi sakė P.Heniczas, pabrėždamas, kad ir dabar lietuviams jų bendrovė gerai pažįstama, tik keliauti su ja tekdavo ne iš Vilniaus, o iš Varšuvos. – Per pastaruosius tris sezonus aptarnavome keliolika tūkstančių lietuvių.“
Su Lietuvos kelionių agentūromis „Itaka“ teigia bendradarbiaujanti jau 10 metų, todėl lietuvių poreikiai jiems, anot P.Heniczo, neblogai pažįstami: „Kaip ir lenkai jie mėgsta aukštos klasės viešbučius su įvairiomis pramogomis, taip pat – „all inclusive“ („viskas įskaičiuota“).“
Nors kol kas numatytos tik trys atostogų kryptys – Kreta, Korfu ir Turkija, tačiau balandžio viduryje startuosiantys 2018-2019 m. žiemos atostogų paketų pardavimai žada daug naujienų. Tada esą ateis laikas ir lietuviškoms programoms viešbučiuose, ir kitoms specialiai mūsų šalies atostogautojams parengtoms atrakcijoms.
„Lietuva tai didelė rinka su didelėmis galimybėmis plėstis. Turint omeny, kad pažįstame Lietuvos rinką ir potencialą išnaudosime siūlydami lietuviams itin konkurencingą produktą, o tuo pačiu sustiprindami savo pozicijas pas užsienio tarpininkus“, – teigė vienas iš bendrovės vadovų.
2019 metais „Itaka“ planuoja savo veiklą plėsti ir Latvijoje bei Estijoje.