Įtakinga Vokietijos profsąjunga planuoja „Lufthansa“ darbuotojų streiką

Vokietijos pirmaujanti oro vežėja „Lufthansa“ ruošiasi tolesniems kelionių trikdžiams, įtakingai profsąjungai „Verdi“ paraginus antžeminio aptarnavimo darbuotojus trečiadienį surengti streiką dėl didesnių atlyginimų.
„Lufthansa“ orlaiviai
„Lufthansa“ orlaiviai / 123RF.com nuotr.

Planuojama, kad streikas vyks nuo 1.45 GMT (4.45 val. Lietuvos) laiku trečiadienį iki 4.00 GMT (7.00 val. Lietuvos) laiku ketvirtadienį.

Pasak „Verdi“, jis lems „reikšmingų skrydžių atšaukimų ir vėlavimų“.

Vienos didžiausių Europos oro linijų bendrovių darbuotojų streikas greičiausiai dar labiau sustiprins chaosą viso žemyno oro uostuose įtemptu vasaros sezonu, nes sušvelnėję koronaviruso apribojimai padidino turizmo paklausą, tačiau dėl nuolatinio darbuotojų trūkumo keleiviai susiduria su tokiomis problemomis kaip skrydžių tvarkaraščių sutrikimai, ilgos eilės ir paklydęs bagažas.

„Lufthansa“ šią vasarą jau atšaukė apie 6 tūkst. skrydžių.

Profsąjunga „Verdi“, atstovaujanti apie 20 tūkst. „Lufthansa“ antžeminio aptarnavimo darbuotojų, siekia susitarti dėl atlyginimų padidinimo 9,5 proc. arba bent 350 eurų (360 JAV dolerių) per mėnesį. Taip pat norima susitarti dėl 13 eurų minimalaus valandinio atlygio.

Pasak profsąjungos, vadovybės pasiūlymas iki šiol „nėra artimas infliacijos kompensavimui“, kuri praėjusį mėnesį Vokietijoje siekė 7,6 proc.

„Lufthansa“ antžeminio aptarnavimo personalui „skubiai reikia daugiau pinigų ir jiems reikia pagalbos sau ir keleiviams“, pažymėjo „Verdi“ viceprezidentė Christine Behle.

„Darbdavių pasiūlymo neužtenka“, – pridūrė ji.

Ekonomikos institutas IW neseniai apskaičiavo, kad Vokietijos aviacijos sektoriuje šiuo metu trūksta daugiau nei 7 tūkst. darbuotojų.

Ekonomistai nustatė, kad daugelis oro uostų darbuotojų susirado darbą kituose sektoriuose, kai per pandemiją sumažėjo kelionių paklausa, o dabar, kai turizmas atsigavo, jie negrįžo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis