Įvertinkite: Turizmo departamentas pristato naują vaizdo klipą apie Lietuvą

Neįmanoma likti abejingais Lietuvai ir čia laukiančioms patirtims. Naujajame video apie Lietuvą – ne žodžiais, o ryškiausiomis turistų iš viso pasaulio emocijomis. Kas juos mūsų šalyje labiausiai nustebina? Atima žadą? Nuteikia romantiškai? Pradžiugina? Žinutę užsienio turistams režisavo Mykolas Vildžiūnas, idėjos autorius – Lietuvos valstybinis turizmo departamentas.
Lietuvos turizmą reklamuojančio filmuko kadras
Lietuvos turizmą reklamuojančio filmuko kadras / Filmuko stop kadras

„Pagal „Google“ atliktą tyrimą, svajodami apie kelionę, net 66 proc. keliautojų peržiūri vaizdo klipus dar pirmajame kelionės etape – kai mąsto, kur keliauti arba svajoja apie kelionę. Tad naujas vaizdo klipas apie Lietuvą šioje vaizdų eroje buvo būtinybė.

Filmuko stop kadras/Lietuvos turizmą reklamuojančio filmuko kadras
Filmuko stop kadras/Lietuvos turizmą reklamuojančio filmuko kadras

Labai norėjome video ne tik reprezentuojančio turizmo galimybes Lietuvoje, bet ir žadančio turistams išskirtinę pažintį su šalimi, kuri nėra panaši į jokią kitą Europos šalį, keliančio pozityvias emocijas ir žadinančio norą apsilankyti bei, žinoma, atitinkančio šalies turizmo koncepciją „Lithuania. Real is Beautiful“. Būtent todėl įspūdingiausius Lietuvos vaizdus sugalvojome pateikti per turistų emocijas, pojūčius ir potyrius. Juk šiuolaikinis turistas pirmiausia kelionėse ieško naujų patirčių“, – pasakoja laikinoji Turizmo departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Ji atkreipia dėmesį, kad vaizdo klipas pirmiausia orientuotas į turistus iš dešimties prioritetinių atvykstamojo turizmo rinkų: Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Norvegijos, Švedijos, Italijos, Prancūzijos, Kinijos, Izraelio, JAV ir Japonijos. Pagrindinis jo tikslas – formuoti Lietuvos, kaip patrauklios turizmui šalies, įvaizdį.

Filmuko stop kadras/Lietuvos turizmą reklamuojančio filmuko kadras
Filmuko stop kadras/Lietuvos turizmą reklamuojančio filmuko kadras

„Metai kuriant klipą prabėgo labai greitai, rodės, kad yra labai daug laiko, o jo buvo vis maža. Reikėjo bėgti paskui palankų orą, keisti sumanymą dėl neįvykusios žiemos, kuomet visą vasario mėnesi nesilaikė sniegas, gaudyti sprūstančią gyvą aktorių emociją, sutalpinti kilometrus Lietuvos į kino juostos milimetrus. Liko pojūtis, kad kūrėme ne klipą, o filmą“, – prisipažįsta režisierius Mykolas Vildžiūnas.

VIDEO: Pamatykite: naujas klipas, užsienio turistams pristatantis Lietuvą

Lietuvą pristatantis video bus naudojamas visose Turizmo departamento rinkodaros platformose: „Facebooke“ ir „Youtube“ paskyrose „Real is beautiful“, socialinių tinklų paskyrose užsieniečiams anglų, vokiečių, italų, prancūzų, japonų, švedų, norvegų, hebrajų kalbomis, Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginiuose ir parodose. Video taip pat išplatintas lietuvių bendruomenėms, ambasadoms, turizmo atstovybėms. Jis patalpintas ir svetainėje www.Lithuania.travel. Jį gali naudoti visi norintys pristatyti Lietuvą kaip turistinę šalį (video – čia).

Nuo šiandien vaizdo klipas įtrauktas ir į pastovų Vilniaus oro uosto kino salės „Film Spot LT“ repertuarą.

Turizmo departamentas šiuo metu intensyviai atnaujina vaizdo archyvą: metų pabaigoje bus pristatytas video vietiniams turistams ir lietuvių diasporai užsienyje, skirtas pamatyti visai kitokią Lietuvą ir mažai žinomas mūsų šalies vietas, kitų metų vasarą – įvaizdinis filmas užsienio turistams. Taip pat bus kuriami penki atskiri vaizdo klipai atvykstamojo turizmo rinkoms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos