Institucijos nuo pandemijos pradžios gavo „daugybę skundų iš keleivių“ dėl to, kad įmonės laiku negrąžino pinigų, sakoma departamento pirmadienį paskelbtame pranešime.
Nukentėjo Amerikos pigių skrydžių bendrovės „Frontier“ keleiviai, taip pat užsienio oro vežėjų „Air India“, „TAP Portugal“, „Aeromexico“, „El Al“ ir „Avianca“ klientai.
„Skrydžio atšaukimas yra pakankamai varginantis, ir žmogus neturėtų būti priverstas derėtis ar laukti mėnesių mėnesius, kad atgautų pinigus“, – pareiškė susisiekimo sekretorius Pete'as Buttigiegas.
Be pinigų grąžinimo, Transporto departamentas taip pat pranešė, kad skirta daugiau nei 7,25 mln. JAV dolerių baudų už „didelius vėlavimus grąžinant pinigus“.
Departamentas pridūrė, kad dėl jo pastangų „tūkstančiams keleivių“ buvo grąžinta daugiau nei pusė milijardo JAV dolerių.
Kalbant apie vežėjas, „Frontier“ buvo skirta didžiausia bauda – 2,2 mln. JAV dolerių, o „Air India“ – 1,4 mln. JAV dolerių bauda.
Pagal JAV įstatymus oro linijų bendrovės ir bilietų pardavimo agentai yra teisiškai įpareigoti grąžinti klientams sumokėtus pinigus, jei oro linijų bendrovė atšaukia arba „smarkiai pakeičia“ skrydį į Jungtines Valstijas, iš jų ir jos viduje ir jei vartotojas nenori sutikti su pasiūlyta alternatyva.
Pasak institucijų, oro linijų bendrovės negali atsisakyti grąžinti pinigus ir vietoj to siūlyti kuponus vartotojams.