JK sveikatos sekretorius piktinasi „nesąžiningomis“ COVID-19 testų keliautojams kainomis

Jungtinė Karalystės konkurencijos priežiūros institucija sekmadienį pranešė, jog aiškinsis dėl keliautojams būtinų COVID-19 testų kainos, sveikatos apsaugos sekretoriui Sajidui Javidui pasiskundus, kad dėl vyriausybės įvesto privalomo testavimo kai kurie žmonės negali vykti atostogų.
Oro uoste
Oro uoste / 123rf.com nuotr.

Daugumai keliautojų privalomas PGR tyrimas vienam asmeniui kainuoja vidutiniškai 75 svarus (88 eurus), keturių asmenų šeimai – 300 svarų (353 eurus), tačiau daugelis firmų yra nustačiusios gerokai didesnę kainą. Vyriausybės tinklalapyje pateikiamos testų kainos svyruoja nuo 17 svarų (20 eurų) iki 250 svarų (295 eurų).

S.Javidas sakė paprašęs Konkurencijos ir rinkų priežiūros valdybą imtis veiksmų dėl testų tiekėjų „nesąžiningos veiklos“.

„Žmonės turi turėti galimybę vykti atostogų – aplankyti artimųjų ar tiesiog atsipalaiduoti, nenuogąstaudami dėl pernelyg didelės PGR tyrimų kainos“, – socialiniame tinkle „Twitter“ rašė sveikatos apsaugos sekretorius.

Konkurencijos ir rinkų priežiūros valdyba turi teisę tiesiogiai įsikišti, kai nustato nesąžiningą praktiką. Tačiau ji taip pat gali patarti tiesiogiai ministrams, kad šie imtųsi greitesnių veiksmų.

„Mums žinomas susirūpinimas dėl tarptautiniams keliautojams reikalingų COVID-19 testų kintančių rinkų, – nurodė valdyba. – Pateiksime valstybės sekretoriui rekomendacijas, kaip geriausiai užtikrinti keliautojams prieigą prie įperkamų ir patikimų tyrimų.“

Tuo metu sveikatos apsaugos pareigūnai sekmadienį skiepijo žmones „Pfizer“ vakcina nuo pandeminio koronaviruso laikiname vakcinacijos punkte, pirmą kartą įrengtame naktiniame klube.

Londono klube „Heaven“ įrengtas punktas yra dalis valdžios pastangų paskatinti pasiskiepyti jaunus žmones.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis