Jūros šventė artėja: organizatoriai paskelbė šventės moto!

„Jūra tinka kiekvienam!“, – tokiu šūkiu Klaipėda jau po nepilnų trijų mėnesių pasitiks 60-ąją Jūros šventę. Organizatoriai sako, jog šiųmetė šventės vizija gimė gana lengvai, mat jos priežastimi tapo kiekvieno iš mūsų buvimas prie vienintelės ir mylimiausios jūros, prie kurios įsikūrusi Lietuva.
Jūros šventės eisena
Jūros šventės eisena / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Nuo pirmosios Klaipėdoje surengtos Jūros šventės, skaičiuojama, prabėgo jau 85 metai, o šiemet ji bus jau 60-oji. Jūros šventė vyks paskutinįjį liepos savaitgalį, liepos 26-28 dienomis.

Jos svarbiausiu akcentu ir startu šventiniam savaitgaliui įsibėgėti organizatoriai įvardija jūrinę eiseną, kurioje nusidriekia apie 7 000 dalyvių virtinė. Jūrinės organizacijos, uosto kompanijos, ugdymo ir kitos įstaigos kasmet stebina sumanumu, kuris gimsta padiktuotas šventės šūkio.

„Stengėmės kuo anksčiau sugalvoti šventės moto, šiandien ryžomės pristatyti jūros šventės temą. Ilgai negalvojome, ganėtinai lengvai idėja kilo, o jos priežastimi tapo kiekvieno iš mūsų, didžiosios Lietuvos dalies veiksmas, kurį atliekame prie jūros.

Kiekvienas iš jūsų savo albumuose, diskuose turite nuotraukų, kur esate įsiamžinę prie jūros. Kai į jas pažvelgiate, priekaištų turite nebent tik sau: netinkamai apsirengiau, nepasportavau prieš vasarą, saulė švietė, bet priekaištų niekad nebūna jūrai. Ji visada fantastiška, bangos tinkamo aukščio, nėra netinkanti prie veido, plaukų spalvos. Jūra tinkama kiekvienam!“, – sakė viešosios įstaigos „Klaipėdos šventės“ vadovas Romandas Žiubrys.

Ji visada fantastiška, bangos tinkamo aukščio, nėra netinkanti prie veido, plaukų spalvos. Jūra tinkama kiekvienam!, - sakė R.Žiubrys.

Šiuo šūkiu, anot R.Žiubrio, kviečiama ieškoti sąsajų, detalių, kaip kiekvienas esame susijęs su jūra. Nepaisant to, jog ne visi gyvena pajūry, savyje vis tiek turi dalelę šios stichijos, nešioja teminius papuošalus.

„Tikime, kad besiruošiant eisenai nebus sudėtinga sugalvoti, kaip atspindėti šį šūkį“, – sakė R.Žiubrys.

Projektų vadovė Dalia Grikšaitė, žvelgdama į susirinkusius uosto kompanijų ir kitų įstaigų atstovus, juokavo neįžvelgusi euforijos, išgirdus šūkį.

„Panašu, kad užminėm minklę“, – šypsojosi ji, prisimindama praėjusių metų didžiąją jūrinę eiseną, kuri buvo nuostabi ir sukūrė nepakartojamą atmosferą.

„Šiemet paruošėme vizualinį suflerį“, – sakė D.Grikšaitė, demonstruodama dizainerės Jūratės Banelytės-Gudelienės ir fotografės Rūtos Dokšienės bendrą projektą – vizualizacijas, kurios sufleruoja idėjas eisenai.

„Jūros dovana – skambanti muzika, padedanti kurti kitus menus. Jūros dovana – išvedanti mus į plačiuosius vandenis. Jūros dovana – tai Klaipėda, su meile pasitinkanti svečius. Jūros dovana – tai poilsio oazė“, – kalbėjo D.Grikšaitė, neabejodama, jog minčių, kaip jūros tematiką galima pritaikyti eisenai yra apstu.

Jūros šventės programa bus pristatyta maždaug po mėnesio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis