Nemokamas rankinis bagažas
Kiekvienas keleivis, įsigijęs bilietą be jokių papildomų paslaugų paketų, skrydžio metu į bendrovės orlaivį nemokamai gali įsinešti vieną rankinio bagažo vienetą (didžiausi matmenys 40 x 30 x 20 cm, didžiausias svoris 10 kg).
Tai gali būti kuprinė, nešiojamojo kompiuterio krepšys, rankinukas ar bet kokio kito tipo krepšys, kuris neviršija 40x30x20 cm išmatavimų ir telpa po priekyje esančia sėdyne.
Rankiniame bagaže patariama laikyti vertingus daiktus, tokius kaip pasą, vaistus, papuošalus, pinigus, mobiliuosius telefonus ir kt. Taip pat su savimi galima pasiimti megztinį, knygą ar neapmokestinamųjų prekių parduotuvėse (angl. duty-free) įsigytus daiktus.
„WIZZ Priority“ paslauga
Tuo tarpu visi keleiviai, įsigiję „Wizz Priority“ paslaugą, į orlaivio saloną gali įsinešti du krepšius. Pasiimti priklausantį nemokamą rankinio bagažo vienetą (didžiausi matmenys 40 x 30 x 20 cm, didžiausias svoris 10 kg) ir papildomą kelioninį krepšį – lagaminą ar kito tipo krepšį (didžiausi matmenys 55 x 40 x 23 cm, didžiausias svoris 10 kg).
Garantuojama, kad bus galima vežtis abu krepšius lėktuvo salone, nebent tai būtų neįmanoma saugumo sumetimais. Jei keleivis nėra įsigijęs paslaugos „WIZZ Priority“ ir jo rankinio bagažo matmenys viršija 40 x 30 x 20 cm arba 10 kg leidžiamą svorį, oro uoste keleivis turi sumokėti per didelių matmenų bagažo mokestį.
Trys registruoto bagažo tipai. Su ratukais ar be jų?
Neseniai aviakompanija pristatė naujo tipo 10 kg registruotąjį bagažą, kuris papildo esamus registruoto bagažo tipus – 20 kg ir 32 kg variantus. Didžiausi registruoto bagažo išmatavimai yra 171x149x119 cm, nepriklausomai nuo svorio.
Lagamino ratukai ir rankenos nėra įtrauktos į nurodytus išmatavimus, todėl gali išsikišti ar išlįsti iš matavimo prietaiso, tačiau tik tuo atveju, jei jie yra mažesni nei 5 cm. Išorinės kuprinės ar krepšio kišenės yra įskaičiuotos į nurodytus išmatavimus – jos negali viršyti numatytų išmatavimų.
Bagažas ir punktualumas
Nors dauguma skrydžių vėlavimų dažniausiai įvyksta dėl oro sąlygų ar oro eismo kontrolės pajėgumų nesuvaldymo, vis dar daugiau nei 10 tūkst. skrydžių vėlavimų aviacijoje yra susiję su bagažo problemomis. Dabartinė aviakompanijos sistema siekia suteikti kiekvienam keleiviui galimybę iš anksto žinoti, ar jis gali su savimi į orlaivio saloną pasiimti bagažą, taip sutaupant aviakompanijos laiko, nes įlaipinimo metu bagažas nėra papildomai rūšiuojamas ar registruojamas.
Daugiau informacijos apie „Wizz Air“ bagažo taisykles rasite čia.