Žinoma, geriausias šios problemos sprendimas – verslo ar pirmos klasės bilietai. Tačiau būkime realistiški – nemažai šio straipsnio skaitytojų apie galimybę sėdėti lėktuvo priekyje net nesvajoja. Nėra prasmės svajoti ir apie tai, kad kada nors oro linijos suteiks daugiau erdvės ekonominės klasės keleiviams – tai būtų, sakykime, neekonomiška. Jei koks sprendimas ir pasitaikys, jis turi būti pigus ir lengvai įgyvendinamas – būtent tokį ir sukūrė dizaineris Luke’as Milesas.
Milesas yra labai patyręs lėktuvų salonų dizaineris – jis tris metus vadovavo „Virgin“ oro linijų dizaineriams. Savo darbe Milesas daugiausia dėmesio skirdavo pirmajai ir verslo klasėms – jis stengdavosi sukurti tokius salonus, kad daugiausiai mokantys keleiviai jaustųsi patogiai. Tačiau su laiku jis įkūrė savo firmą „New Territory“, kurios dukterinė bendrovė „Universal Movement“ dabar kuria inovatyvias lėktuvų sėdynes. Ir tas inovatyvumas yra tiesiog genialiai paprastas – dažnai ilguose skrydžiuose ekonominės klasės salone besikankinančiam straipsnio autoriui šios „Interspace“ sėdynės atrodo kaip gelbėjimo ratas.
Geresnes ekonominės klasės sėdynes sukurti ne taip jau sunku. Pakeiskite aliumininį rėmą kompozitiniu, kad pati sėdynė būtų plonesnė, ir sumontuokite geriau reguliuojamą atlošą bei sėdynės pagrindą, kad žmonės galėtų bent kiek patogiau išsitiesti. Tačiau tokios sėdynės būtų per brangios ekonominei klasei. Todėl Mileso sprendimas yra labai paprastas, lengvai įgyvendinamas ir pigus – padovanokime lėktuvo sėdynėms sparnus!
Didysis „Interspace“ sėdynių privalumas – papildomos šoninės atramos atloše. Jos yra lengvai atlenkiamos vos per kelias sekundes ir keleiviai tai galės padaryti praktiškai bet kuriuo kelionės metu (išskyrus kylant ir leidžiantis, kuomet atramos turės būti paslėptos). Tos atramos įprastai pasislepia už pagrindinės atlošo dalies, todėl pačios negali pasirodyti net per stipriausią turbulenciją.
Keleivis gali atlenkti vieną arba abi atramas. Į jas patogu atsiremti stengiantis pamiegoti, tačiau „Interspace“ sėdynės turi ir daugiau privalumų. Tos atramos taip pat suteikia šiek tiek daugiau privatumo ir blokuoja dalį triukšmo – ne tiek iš variklių, kiek iš kitų keleivių.
Priešingai nei kai kurie kiti ekonominių sėdynių išradimai, „Interspace“ sėdynės turi daug potencialo, nes yra pigios. Na, santykinai pigios – jos neišvengiamai bus brangesnės už dabar naudojamas sėdynes, tačiau skirtumas neturėtų būti didelis. Paprastai tariant, dizaineriai sugalvojo, kaip paprastai sukurti žymiai patogesnį ekonominės klasės saloną, per daug netuštinant oro linijų biudžetų ir neapsunkinant lėktuvo.