Karščių išvargintus turistus traukia naujos atostogų kryptys Šiaurės Europoje

Daugeliui jau nereikia aiškinti, kas yra „staycation“, „workation“ ar „citybreak“ kelionės. Tačiau pastaruoju metu stebina nauja tendencija, kuriai pagreitį suteikia jau ne pirmą vasarą didžiąją dalį Europos varginantys karščiai. Tai – „coolcation“.
Ekstremalaus karščio išvarginti europiečiai ieško vėsesnių atostogų krypčių
Ekstremalaus karščio išvarginti europiečiai ieško vėsesnių atostogų krypčių / Shutterstock nuotr.

Kaip rašo „Euronews“, tai viena iš šių metų kelionių tendencijų, kurios esmė – keliavimas ten, kur vėsu. Kai vasarą temperatūra gerokai viršija 30 laipsnių pagal Celsijų, o dažnai perkopia net 40 laipsnių, vis daugiau turistų iš Vidurio ir Pietų Europos keliauja, pavyzdžiui, į Švediją.

Shutterstock nuotr./Švediška vasara
Shutterstock nuotr./Švediška vasara

Liepą daugelyje Švedijos vietovių oras siekia 17 laipsnių šilumos. O jei pasirinksite ne didmiestį, bet mažesnį miestą, pvz., Umeo, rasite ir daugiau privalumų: čia vyrauja rami ir tyli atmosfera, nėra transporto spūsčių, todėl Umeo yra labai populiari turistų lankoma vieta, į kurią plūsta minios turistų.

Vieno iš jame esančių kempingų vadovė Charlotte Nillson pastebėjo, kad šiemet čia daug turistų ir keliautojų ne tik iš kaimyninės Suomijos, bet ir Nyderlandų, Ispanijos.

Nekilnojamojo turto ekspertai teigia, kad Švedijoje taip pat padaugėjo būsto pirkėjų užsieniečių, toliaregiškai numatančių, jog čia galės pabėgti nuo Europą vis dažniau alinančių karščio bangų.

Andre Hamacheris ir Angelina Pril į savo naująjį būstą Švedijoje iš Vokietijos persikėlė gegužės mėnesį. Atostogų namą Arvidsjaure jie nusipirko prieš ketverius metus, tačiau iki praėjusių metų neplanavo jame gyventi visą laiką. Visgi pernai suprato, kad tai – išsigelbėjimas.

„Vasarą pas mus būna daugiau kaip 40 laipsnių, o čia vėsiau“, – „Euronews“ sakė A.Hamacheris.

Birželį ir liepos pradžioje daugelyje Pietų Europos šalių gyventojai ir turistai susidūrė ne tik su karščiu, bet ir kitais ekstremaliais klimato reiškiniais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis