2022 08 03

Kaunas–Balstogė traukiniu: maršrutą išbandęs žinomas keliautojas sako, kad situacija apverktina

Praeitoje pasakojimo apie Lenkiją dalyje buvau pradėjęs džiaugtis, kad pagaliau, po daugybės dešimtmečių pertraukos, nutiesus „Rail Baltica“ vėžę nuo Lenkijos sienos iki Kauno, buvo atkurtas tiesioginis geležinkelio susisiekimas su Lenkija. Tai įvyko prieš 6 metus.
Kelionė į Balstogę
Kelionė į Balstogę / Vaido Mikaičio nuotr.

Istoriją, kodėl tokio susisiekimo teko laukti ilgus dešimtmečius, taip pat pasakojau, tad jums tereikia atsidaryti praeitą pasakojimo dalį ir viską patys paskaitysite.

Vaido Mikaičio nuotr. / Kelionė į Balstogę
Vaido Mikaičio nuotr. / Kelionė į Balstogę

Iki atidarant šią europinę vėžę (Lietuvoje dominuoja platesnė, sovietinė vėžė), visuomenei buvo žadamas nenumaldomas greitųjų traukinių srautas. Buvo sakoma, kad jais per 2 valandas bus galima nuvykti į Varšuvą, iš kurios visa Europa jau bus ranka pasiekiama.

Visuomenei buvo žadamas nenumaldomas greitųjų traukinių srautas.

Tada, pamenu, džiaugiausi kartu su visais, bet atėjus momentui pasirodė, kad nieko panašaus neįvyko. Joks traukinys į Varšuvą paleistas nebuvo ir netgi kurį laiką atrodė, jog viskas apskritai liks tik šnekomis, o naujai nutiesta vėžė bus užleista krūmais. Tačiau tada traukinys buvo paleistas. Tiesa, ne į Varšuvą, o į antrą pagal dydį Rytų Lenkijos ir antrą pagal gyventojų tankį visos Lenkijos miestą – Balstogę, lenkiškai vadinamą Bialystoku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis