Istoriją, kodėl tokio susisiekimo teko laukti ilgus dešimtmečius, taip pat pasakojau, tad jums tereikia atsidaryti praeitą pasakojimo dalį ir viską patys paskaitysite.
Iki atidarant šią europinę vėžę (Lietuvoje dominuoja platesnė, sovietinė vėžė), visuomenei buvo žadamas nenumaldomas greitųjų traukinių srautas. Buvo sakoma, kad jais per 2 valandas bus galima nuvykti į Varšuvą, iš kurios visa Europa jau bus ranka pasiekiama.
Visuomenei buvo žadamas nenumaldomas greitųjų traukinių srautas.
Tada, pamenu, džiaugiausi kartu su visais, bet atėjus momentui pasirodė, kad nieko panašaus neįvyko. Joks traukinys į Varšuvą paleistas nebuvo ir netgi kurį laiką atrodė, jog viskas apskritai liks tik šnekomis, o naujai nutiesta vėžė bus užleista krūmais. Tačiau tada traukinys buvo paleistas. Tiesa, ne į Varšuvą, o į antrą pagal dydį Rytų Lenkijos ir antrą pagal gyventojų tankį visos Lenkijos miestą – Balstogę, lenkiškai vadinamą Bialystoku.