„Šarm aš Šeiche laukia pilna šeimų su vaikais grįžti į Vilnių, o ką tik pranešė, kad skrydis nukeltas net beveik 8 valandoms. Prieš tai sakė, kad 5 valandoms“, – 15min rašė vienas lietuvis.
Jo teigimu, keleiviai palikti nežinioje – „jokių atstovų nepasirodė, niekas oro uoste nieko nežino, net neaišku, ar išvis tas lėktuvas atskris“.
Vyras pasakojo, kad dėl tokio aptarnavimo ir žinių nesuteikimo tarp oro uoste belaukiančių žmonių yra kilęs didelis pasipiktinimas.
„Small planet airlines“ savo svetainėje skelbia, kad skrydis iš Egipto kurorto į Lietuvą turėjo įvykti 12.45 val. vietos (13.45 val Lietuvos) laiku, tačiau įspėjama, kad reisas atidėtas. Pranešama, kad dabar lėktuvas planuoja pakilti 20.20 val. vietos laiku, o Vilniuje nusileisti 2 val. nakties.
Pilotas negalėjo skristi
Avialinijų komunikacijos specialistė Berta Jasiukėnaitė 15min paaiškino, kad orlaivis planuotu laiku iš Egipto negalėjo pakilti, nes vienas iš lakūnų dėl asmeninių priežasčių nebegalėjo vykdyti skrydžio.
„Perpozicionuoti įgulos į Egiptą taip staigiai nepavyko, tad ieškojome kito lėktuvo, kuris galėtų vykdyti šitą skrydį. Išnuomotas lėktuvas iš Bratislavos, jis po 7,5 val. išskraidins keleivius“, – teigė B.Jasiukėnaitė ir pridūrė, kad keleiviams oro uoste suteikta visa priklausoma pagalba.
„Small planet airlines“ atstovės teigimu, jokia papildoma vėlavimų grandinė dėl šio įvykio nesusidarys. „Viskas išspręsta taip, kad tik šitas vienas skrydis atidėtas“, – patikino ji.
Ką daryti, kai skrydis yra atidėtas arba atšauktas, ir kaip gauti kompensaciją, skaitykite čia.