Kelionė nepatogiu autobusu kaip akis išdegus
Į redakciją kreipęsis Andžejus (pavardė redakcijai žinoma) pasakojo, kad šiemet su žmona nusprendė autobusu nuvykti į Kaliningrado sritį. Bilietus įsigijo internetu, sumokėjo ne taip ir mažai – 42 Eur. Šeima nusprendė, kad verčiau tokį atstumą įveikti autobusu su patogumais, todėl tokią galimybę el.parduotuvėje ir pasirinko.
„Mūsų vežėjas tą dieną buvo Rusijos autobusų įmonė „Kioningauto KAVTOK“, kuri per „Kautros“ el.parduotuvę siūlė savo paslaugas. Prieš pirkdamas bilietus, suradau „Kioningauto KAVTOK“ interneto puslapį, kur išdidžiai puikavosi nuostabūs, nauji autobusai. Sau ramiai laukėme liepos 14-os dienos“, – istoriją dėstė Andžejus.
Tačiau kelionės vakarą autobusų stotyje keleivius pasitiko nemalonus siurprizas. „Vietoj blizgančio, naujo, komfortiško autobuso sulaukėme „Mercedes“ mikroautobusiuko be jokių patogumų ir su iškrypėlišku greičio mėgėju vairuotoju“, – pasakojo keliautojas.
Vyras iškart pasidomėjo, ar tikrai čia tas autobusas – už kelionę kuriuo jie sumokėjo 42 Eur. Vairuotojas, pasak jo, atrėžė, kad jeigu nepatinka – galima nevažiuoti.
Kad bilietai pardavinėti ne į tokį autobusiuką, parodė ir dviejų jau jame sėdėjusių keleivių bilietai. Juose buvo nurodytos 25 ir 26 sėdimos vietos, nors šiame autobusiuke vietų buvo tik 12.
„Maža to, kad mes važiuodami net neišsimiegojome naktį dėl prasto patogumo, vairuotojas lėkė kaip akis išdegęs ir šiurkščiai pažeidinėjo KET taisykles, viršydamas greitį 40–50 km/val.“, – pasakojo Andžejus. Dar daugiau – iš sėdynių, pasak jo, buvo išsukti saugos diržai, matyt, autobusiukas nepritaikytas tokioms kelionėms.
Taip lėkdami jie Karaliaučių pasiekė anksčiau, nei planuota, kas irgi sukėlė keliautojams nepatogumų.
Partneriai Lietuvoje aiškinsis situaciją
Po kelionės Andžejus kreipėsi į „Kautros“ atstovus dėl patirtų nepatogumų, tačiau tikina sulaukęs tik atsakymo kreiptis į patį vežėją. Tačiau, jo nuomone, už kokybišką paslaugą turėtų būti atsakingas ir pardavėjas – juk būtent „Kautros“ puslapyje buvo galima rinktis kelionę autobusu su patogumais. Skaitytojas piktinosi, kad įmonė pinigus pasiima, tačiau už paslaugos kokybę neatsako.
Panardžius interneto forumuose galima rasti ir daugiau keliautojų, kurie piktinasi „Kioningauto KAVTOK“ paslaugomis. Pavyzdžiui, vienas keleivis bendrovės autobusiukus pavadino priemiestiniams maršrutams skirtais „traktoriais“.
UAB „Kautra“, valdančios autobusų bilietų pardavimo svetainę www.autobusubilietai.lt, rinkodaros vadovas Mindaugas Sakalauskas. 15min teigė, kad stengiamasi visuomet keleiviams suteikti geriausią patirtį ir paslaugą. „Šiuo konkrečiu atveju autobusas galėjo būti keičiamas dėl techninių priežasčių. Tokių atvejų būna dėl autobusų gedimų ar kitų niuansų – deja, niekas nėra apsaugotas“, – atsakyme naujienų svetainei teigė jis.
„Keliame tikslą, kad mūsų portale keliones autobusais pardavinėtų geriausi vežėjai. Visuomet atsižvelgiame į pirkėjų gaunamus skundus ir bendraujame su vežėjais. Taip ir šį kartą vertinsime šią situaciją, bendrausime su vežėjais ir jų partneriais Lietuvoje. Tikimės, kad ši situacija su minėtu vežėju nepakeis šių keleivių noro keliauti autobusais“, – sakė M.Sakalauskas.
Su „Kioningauto KAVTOK“ bendradarbiaujančios bendrovės „TOKS“ Tarptautinių pervežimų vadovė Renata Petkevič 15min teigė, kad šis vežėjas „yra daugiametis partneris aptarnaujant šį maršrutą, nes to reikalauja keleivių vežimo įstatymai ir tvarka“.
„Mes nuolatos skatiname partnerį siekti geriausios kokybės, kurios siekiame ir mes patys, – teigė ji. – Deja, dėl techninių priežasčių konkrečiame maršrute komfortabilus autobusas suteiktas nebuvo. Priežastis aiškinamės ir stengiamės, kad tokių dalykų ateityje būtų kuo mažiau.“