Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Keliauti Lietuvon – dar paprasčiau: parengta 30 žemėlapių

Degalinių tinklas „Viada“ kartu su kelionių po Lietuvą projektu „Lietuvon.lt“ sukūrė naujovę, leisiančią geriau pažinti atskirus šalies regionus. Šią savaitę startuoja naujas pažintinis kelionių po Lietuvą projektas „Su VIADA Lietuvon”, kuriuo bus siekiama šalies vairuotojus paskatinti pakeliui stabtelėti ir iš arčiau pažinti dar neatrastas, unikalias savo šalies vietas. Šį projektą degalinių tinklas inicijuoja Lietuvos atkūrimo šimtmečio proga, rašoma pranešime spaudai.
Kurmaičių tiltas
Kurmaičių tiltas / Lietuvon.lt nuotr.

Iki rugsėjo pabaigos vyksiančio projekto metu visose 120 „Viada“ degalinių keliautojai galės rasti konkretaus regiono žemėlapius su siūlomais aplankyti objektais. Bendradarbiaujant su vienu žinomiausių kelionių po Lietuvą projektu „Lietuvon.lt“ iš viso parengta 30 skirtingų žemėlapių su 180 unikalių objektų. Kiekviename iš žemėlapių degalinių lankytojai ras po 6 įdomiausius, aplink konkrečią degalinę esančius, rekomenduojamus objektus ir jų koordinates.

Pasak „Lietuvon.lt“ įkūrėjo Karolio Žukausko, visi 180 objektų atrinkti taip, kad būtų įdomūs įvairių pomėgių turintiems žmonėms: nuo besidominčių Lietuvos istorija iki gurmanų ar gamtos mylėtojų.

„Kiekviename iš 30 šalies regiono kampelių išskyriau po 6 skirtingus objektus, vertus aplankymo. Jų įvairovė labai plati – nuo kokio nors muziejaus iki griūvančio dvaro. Siekiau įtraukti kuo skirtingesnius objektus, kad kiekvienas atrastų tai, kas jam įdomu. Todėl tai nebūtinai bus patys lankomiausi regiono turistiniai taškai. Kai kur parinkome ir labai žinomus, bet gal kiek primirštus objektus, kai kur – tokius, iki kurių teks bristi per didžiulę žolę. Tačiau ir vieni, ir kiti verti stabtelėjimo ir aplankymo”, – teigia „Lietuvon.lt“ įkūrėjas Karolis Žukauskas.

Degalinių tinklą valdančios įmonės „Viada LT“ vadovo Lino Vytauto Karlavičiaus teigimu, šiuo projektu pirmiausia siekiama prisidėti prie vidinio šalies turizmo populiarinimo.

„Norime parodyti šalies vairuotojams, kad Lietuvoje yra vietų, kuriose verta pakeliui sustoti. „Viada“ degalinės yra išsidėsčiusios visoje Lietuvoje, kiekviename regione. Todėl nusprendėme jas paversti savotiškais turizmo centrais, kuriuose būtų galima rasti informacijos apie tame regione ar apylinkėse esančias įdomias ir dėmesio vertas vietas“, – sako vadovas.

Projekto kūrėjų siūlomus aplankyti taškus konkrečiame regione keliautojai galės rasti ir „Viada“ degalinėse pakabintuose plakatuose, ir http://lietuvon.viada.lt svetainėje patalpintuose „Google Maps“ žemėlapiuose.

„Tikime, kad šio projekto dėka keliauti po Lietuvą taps paprasčiau ir patogiau. Šalies gyventojai planuodami keliones pas artimuosius arba vykdami atostogauti, pasitelkę šio projekto žemėlapius, galės pakeliui pamatyti dar neatrastų šalies vietų. Šis projektas žmonėms suteiks galimybę suderinti jau numatytą maršrutą su maloniu atradimo džiaugsmu“, – teigia L.V.Karlavičius.

Projektas „Su VIADA Lietuvon“ dar tik startuoja, tačiau kasmetiniuose „Metų paslaugos“ apdovanojimuose šiemet jau spėjo pelnyti „Metų turizmo paslaugos“ apdovanojimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos