Vieno Australijos keliautojams skirto forumo moderatorė ketino skristi iš Džakartos į Londoną. Verslo klasės bilietas jai kainavo 2800 Australijos dolerių – apie 1725 eurus. Šis skrydis, kaip ir daugybė kitų, buvo atšauktas dėl COVID-19 ir namuose užsidariusiai keliautojai teko laukti kompensacijos.
Tokia ji ir buvo pažadėta – „Qatar Airways“ turėjo grąžinti minėtus 2800 Australijos dolerius. Tačiau vieną dieną moteris savo sąskaitoje surado šiek tiek kitokią sumą – 28 milijonus Australijos dolerių. Tik gyvenimo loterijoje, ji, žinoma, nelaimėjo.
Panašios klaidos įvyksta gana dažnai. Tiesa, įprastai klaidos kaina nebūna tokia didelė. Iš tikrųjų oro linijos yra tokios didelės, kad klaidų padaro visur. Pavyzdžiui, kartais skrydžių bilietai dėl sistemos klaidų būna tiesiog juokingai pigūs. Žmonės tokius bilietus (pavyzdžiui, 20 eurų už kelionę į Niujorką) išperka per akimirką, ir tada oro linijoms tenka rinktis, ar atšaukti parduotus bilietus, ar tiesiog nuryti tą nemalonų klaidos skonį.
Šįkart klaida buvo gana įdomi. Ne, joks žmogus neprispaudė per daug nulių. Tiesiog tas bilietas iš Džakartos kainavo apie 28 milijonus Indonezijos rupijų. Taigi, „Qatar Airways“ per klaidą sumą rupijomis pavertė doleriais.
Išleisti tuos pinigus būtų vagystė, nesvarbu, kad jie jau yra jūsų sąskaitoje. Tačiau taip nustebinta keliautoja neturėjo nieko daryti. Jau kitą dieną „Qatar Airways“ ir bankas išsprendė problemą be sąskaitos savininkės įsikišimo.