2022 12 18

Keliautojas papasakojo, kuo skiriasi kelionės traukiniais Lietuvoje ir Lenkijoje: „Šiek tiek gėda“

Dar būčiau neskubėjęs rašyti apie kelionę po Lenkiją, bet gi atsitiko neeilinis įvykis mūsų padangėse – po be galo ilgos pertraukos buvo paleistas traukinys iš Vilniaus į Varšuvą. Iš tiesų tas maršrutas yra į Krokuvą, tačiau visose mano girdėtose kalbose dominavo Varšuvos miestas, tai kažkaip mintyse ir užsiciklino – traukinys į Varšuvą. Nors apie tą traukinį jau buvo išskalambyta gana daug, bet negi aš galėčiau likti jo nepakomentavęs?
Kelionė po Lenkiją
Kelionė po Lenkiją / Vaido Mikaičio nuotr.

Išties, net nėra esmė, kuris iš aukščiau paminėtų miestų yra galutinis maršruto tikslas. Esmė ta, kad sąlyginai normalus traukinys pagaliau sujungė abiejų valstybių sostines. Pasakyčiau dar skambiau – šis maršrutas jungia net ne dvi, o keturias sostines, tai yra dvi einamąsias, vieną laikinąją ir vieną senąją. Skambu.

Kodėl šį traukinį pavadinau tik sąlyginai normaliu? Pirmiausia todėl, jog tai yra reisas su persėdimu, kuris vykdomas paskutinėje Lietuvos pusėje esančioje Mockavos stotelėje. Čia ir iškyla pirmasis neaiškumas, kodėl tas persėdimas apskritai turi būti, juk europinė vėžė jau yra nutiesta iki Kauno.

Tai yra reisas su persėdimu, kuris vykdomas paskutinėje Lietuvos pusėje esančioje Mockavos stotelėje.

Kol kas negirdėjau, kad nors vienas, iki šiol daug kalbėjęs ar džiūgavęs, ekspertas tai būtų paaiškinęs. O gal niekas jų normaliai ir nepaklausė. Įtariu, kad egzistuoja kažkokie susitarimai ar nesutarimai, neleidžiantys lietuviškam traukiniui važiuoti gilyn į Lenkiją, o lenkiškajam – gilyn į Lietuvą, todėl jie susitinka Mockavoje.

Vaido Mikaičio nuotr. / Kelionė po Lenkiją
Vaido Mikaičio nuotr. / Kelionė po Lenkiją

Tiesa, tai tik mano hipotezė, gal yra ir kitų priežasčių, aš nežinau. Kaip ten bebūtų, galėtų, aišku, leisti lenkams atriedėti iki Kauno, tada Kaune įlipantiems keleiviams apskritai nereikėtų niekur persėsti, bet kas aš toks, kad aiškinčiau. Džiaukimės, kad apskritai toks maršrutas užfunkcionavo, ir tikėkimės, kad jis išliks, o ne dings, kaip dingo kitos visai patraukliai atrodžiusios kryptys (Rygos, Talino, Daugpilio, Kyjivo).

Jau savaitę skaitome atsiliepimus bei įspūdžius tą maršrutą išbandžiusiųjų, tad bendras vaizdas jau susidarė. Aš pats tuo traukiniu nevažiavau, nes nenorėjau grūstis su minia. Dėl to nusprendžiau luktelti, kol nuslūgs ažiotažas ir tada ramiai, be streso, pravažiuoti tuo traukiniu patogiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis