Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kelionė neatitinka lūkesčių? Kaupkite įrodymus

Jei iš organizatoriaus įsigijote kelionę, bet ji dėl organizatoriaus kaltės neatitiko lūkesčių, galima reikalauti žalos atlyginimo. Kaip sako advokatas Justas Vilis, kreiptis dėl to galima į kelias institucijas, bet svarbiausia – pateikti kuo daugiau įrodymų, kad kelionė buvo ne tokia, kokią buvo žadama.
Atostogos
Atostogos / 123rf.com nuotr.

„Jei kelionė neatitiko mūsų lūkesčių arba buvo pateiktas kitoks kelionės turinys, arba ji iš viso neįvyko, yra dvi institucijos, į kurias reikia kreiptis – Turizmo departamentas prie Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos ir Vartotojų teisių apsaugos tarnyba“, – pabrėžia advokatas advokatas Justas Vilis.

Pasak jo, Turizmo departamentas užsiima kelionių organizatorių ir turistinių agentūrų priežiūra. Jei kelionė apskritai neįvyko, advokatas siūlo visų pirma kreiptis į šią įstaigą, nes tokiu atveju galima gauti kompensaciją iš lėšų, kurios sumokamos kaip kelionių organizatoriaus draudimas.

Jei kelionė įvyko, bet yra konkrečių nusiskundimų, pasak advokato, tikslingiausia būtų kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Tokiu atveju reikėtų turėti konkrečių įrodymų, kaip kelionės lūkesčiai buvo nepatenkinti.

„Neužtenka vien tik pasakyti, kad vanduo baseine buvo per šaltas. Reikia įrodymus fiksuoti – ar tai būtų vaizdo, ar garso įrašas. Pagal Civilinio proceso kodeksą, įrodymai yra bet kokie duomenys, iš kurių galima daryti išvadas apie faktus. Mes kiekvienas dabar turime telefoną, tai – puikiausias įrodymų rinkimo įrenginys“, – pabrėžia advokatas.

Plačiau – pokalbio įraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai