Thesun.co.uk aptarė keletą iš jų. Būtent šių dalykų kelionių ekspertė patarė nedaryti, jei nenorite, kad likusi kelionės dalis būtų... nemaloni.
Užsižaidimas su kramtoma guma
Ne paslaptis, kad, siekiant išvengti skrydžio metu užgulusių ausų, dalis keleivių lėktuvui kylant ir nusileidžiant kramto kramtomąją gumą. Vis dėlto, jeigu ir likusią kelionės dalį ją triauškiate ir dar pučiate iš gumos burbulus, tai erzina. Ir erzina „universaliai“, sako S.Brown.
Tad ji pataria ne tik jums taip nesielgti, tačiau ir gražiai sudrausminti, jei taip elgiasi kiti keleiviai.
Kalbinimas žmonių, kurie dėvi ausines
Skrydžio metu ausinės daliai žmonių yra ypač svarbios, siekiant sušvelninti garsus, kurių išties gausu tiek iš aplinkos, tiek dėl lėktuvo turbinų skleidžiamo garso.
S.Brown pabrėžia, kad keleiviai, dėvintys ausines, aiškiai parodo aplinkiniams, kad jie nenori bendrauti ir norėtų būti netrukdomi: „Lėktuvai išties puiki vieta susidraugauti, tačiau tik tuo atveju, jei abi pusės to nori. Jei šalia jūsų sėdi žmogus su ausinėmis, netapšnokite jam per petį ir nepradėkite kalbinti. Tai labai aiškus „prašome netrukdyti“ ženklas.“
Beje, ausinių užsidėjimas yra ir puikus būdas demonstratyviai (nors ir nemandagiai) parodyti keleiviams, kad jų kalbinimas jums nepatinka.
Svetimų vaikų auklėjimas
Taip taip, nors vaikai – gyvenimo gėlės, į svetimas „gėles“ mieliau žiūrėti iš tolo. Ypač jei tos „gėlės“ rėkia, spardo keleivio sėdynę ir pan.
Vis dėlto, S.Brown pabrėžia, kad yra tam tikros taisyklės, kurių nevalia peržengti: „Kad ir kaip norėtųsi atsisukti ir pradėti barti vaiką, kuris spardo jūsų sėdynę, patikėkit, jis išliks „kurčias“ jūsų pageidavimams. Geriausia susirasti to vaiko tėvus ir gražiai paprašyti jiems patiems sudrausminti savo vaiką.“
O jei nepadės ir tai, tuomet kreipkitės į skrydžių palydovus – jie žinos, kaip spręsti problemą.
Juolab kad skrydžių metu ypač nepatariama konfliktuoti su keleiviais, antraip viskas gali baigtis tuo, kad lėktuvas bus nutupdytas artimiausiame oro uoste, o konflikto dalyviai – išlaipinti policijos.