Whytney Rawls pasidalijo patarimais, ką galite padaryti.
„Yra absoliučiai konkretus būdas ir laikas, kada galima paprašyti keleivių pasikeisti vietomis, ir aplinkybės, kada to daryti nederėtų“, – „Travel and Leisure“ sakė ekspertė.
Pagalbos prašykite jau prie vartų
W.Rawls sako, kad pirmiausia dėl pagalbos turėtumėte kreiptis prie vartų.
Ji siūlo kreiptis pagalbos į vartų agentą, kuris, jei skrydis nėra pilnas, gali padėti ir paskutinę minutę pakoreguoti sėdimąsias vietas.
Visada palaukite, kol baigsis įlaipinimas
Svarbu palaukti, kol skrydis baigsis, kad vartų agentas galėtų patikrinti sėdimų vietų lentelę.
Tačiau jei jie negali padėti, į lėktuvą turėtumėte įlipti paskutiniai, ir, pasak W.Rawls, „neoficiali, bet tinkama taisyklė“ – visada sėdėti savo pirminėje vietoje, kol baigsis įlaipinimas.
Taip yra todėl, kad jei sėdėsite netinkamoje vietoje, tai gali sukelti sumaištį tiek keleiviams, tiek įgulai.
Tada ji sako, kad galite paprašyti kito keleivio pasikeisti vietomis.
Atkreipkite dėmesį į tai, ko prašote pasikeisti vietomis
Skrydžių palydovė sako, kad labai svarbu ilgai nelaukti, kol galėsite paprašyti, kad kas nors pakeistų vietą.
Vis dėlto prieš keičiantis vietomis svarbu viską gerai apgalvoti. „Dėl akivaizdžių priežasčių to niekada neklauskite vaiko, pagyvenusio žmogaus arba asmens, turinčio specialių poreikių, kuriam reikalinga pagalba“, – sako ji.
Apsvarstykite, kur sėdi asmuo, su kuriuo bandote keistis
Vėlgi, labai svarbu, kad atsižvelgtumėte į tai, su kuo bandote apsikeisti vietomis.
Labai negerai, jei prašote apsikeisti vietomis tik tam, kad turėtumėte daugiau vietos.
Neprašykite pasikeisti vietomis į išėjimo eilę arba vietą, kurioje yra daugiau vietos kojoms.
W.Rawls sako: „Neprašykite pasikeisti vietomis į išėjimo eilę arba vietą, kurioje yra daugiau vietos kojoms, jei sėdite ne tos pačios klasės sėdynėje“, nes tai gali būti vertinama kaip nederamas ir nemandagus elgesys.
Atsižvelkite į skrydžio įgulos laiką
Kai reikia pasikeisti vietomis, galite mandagiai paprašyti skrydžio palydovų pagalbos, bet „visada turėtumėte palaukti, kol jie nebus akivaizdžiai užsiėmę, kad pasiektumėte geriausią rezultatą“, – sako W.Rawls.
Jei matote, kad niekas nesėdi tam tikroje vietoje, galite jų paprašyti sukeisti vietas, nes skrydžio įgula turi sėdimųjų vietų schemą ir, jei įmanoma, jums gali padėti.
Tačiau pakeisti vietą gali būti ne pats svarbiausias jų prioritetas, ypač ruošiant lėktuvą pakilimui.
Priimkite atsakymą „ne“
Jei nesėkmingai bandėte pakeisti vietą, keleivių salono įgulos narė akcentuoja, kad turėtumėte tiesiog priimti atsakymą „ne“. Juk kiti keleiviai taip pat sumokėjo už savo vietą.
Ponia W.Rawls sako, kad neturėtumėte priešintis kieno nors sprendimui.
Ji pridūrė: „Jei kas nors nenori keistis vietomis, nesvarbu, dėl kokių priežasčių, su juo nesiginčykite.“