„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Kelionių į Lietuvą pardavimai Kinijoje išaugo 169 proc.

Lietuva užsitikrino pozicijas Kinijoje kaip patraukli turistinė kryptis. Po reklamos kampanijos, kurią Valstybinis turizmo departamentas vykdė didžiausioje Kinijos kelionių platformoje „CTRIP“, taip pat populiariuose socialiniuose tinkluose „WeChat“ ir „Weibo“, kelionių pardavimai į Lietuvą išaugo net 169 proc.
Kinų turistai
Kinų turistai / 123fr.com nuotr.

2016 m. pab. "CTRIP" platformoje, vadinamoje „Kinijos TripAdvisor“, pasiekiančioje 250 mln. auditoriją, VTD užsakymu buvo sukurtas reklaminis Lietuvos turizmo produktų puslapis kinų kalba ir patalpinti jį viešinantys skydeliai. Puslapyje buvo pristatomi didieji Lietuvos miestai, konferencinis turizmas, SPA, gamta, šalies virtuvė.

Pirmaisiais mėnesiais Lietuvą reklamuojantis skydelis „CTRIP“ platformoje sulaukė daugiausia peržiūrų iš visų kitų pristatomų turistinių krypčių.

Šia reklamos kampanija buvo siekiama pristatyti naujus Lietuvos turizmo produktus Kinijos rinkai, stiprinti tendenciją keliauti į Lietuvą, padidinti Lietuvos turizmo produktų pardavimus Kinijoje.

Pasak Valstybinio turizmo departamento laikinai einančios Atvykstamojo turizmo poskyrio vedėjos pareigas Olgos Gončarovos, koordinuojančios turizmo rinkodarą Kinijoje, turistų iš Kinijos srautų augimą gali paskatinti ir tai, kad net 5 kinų kelionių organizatoriai, dalyvavę VTD organizuotame pažintiniame ture po Lietuvą, įtraukė mūsų šalį į savo šiemet platinamų kelionių paketus.

Atvykstamojo turizmo srautas iš Kinijos į Lietuvą kasmet didėja – 2016 m. Lietuvoje buvo apgyvendinta 12 tūkst. turistų iš Kinijos, t.y. 25,3 proc. daugiau nei 2015 m. Kinų nakvynių skaičius mūsų šalyje 2016 m. siekė 20,3 tūkst. (+12,4 proc.). 2015 m. turistų iš Kinijos išlaidos sudarė 6,9 mln. eurų (+7,8 proc.), vidutinės vienos viešnagės išlaidos siekė 471,1 eurų.

CTRIP platforma, vadinama „Kinijos TripAdvisor“, yra įkurta 1999 m. Ji turi 30 tūkst. darbuotojų ir septyniolika biurų didžiausiuose Kinijos miestuose. Kompanijos būstinė – Šanchajuje. CTRIP užima 56 proc. Kinijos turizmo rinkos internete. Tarp CTRIP teikiamų paslaugų – viešbučių, skrydžių, traukinių bilietų, turų, kruizų pardavimai, automobilių nuoma, kelionių informacija. Platformoje pristatomi 5 tūkst. miestų 200-uose šalių šešiuose kontinentuose. Per mėnesį sulaukiama apie 50 mln. aktyvių vartotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs