Kelionių technologijų forumo organizatoriai: žinomas turizmo paslaugų platformas pakeis nauji žaidėjai

Lietuva žengia į naują – turizmo technologijų, arba „TravelTech“, erą ir turi galimybes čia pasiekti ne mažesnį proveržį nei „FinTech“ srityje, teigia pirmojo kelionių technologijų forumo „TravelTech“, kuris prasideda penktadienį, rengėjai, rašoma pranešime spaudai.
Keliautoja
Keliautoja / 123RF.com nuotr.

„Daugeliui keliautojų gerai žinomos ir seniai susikūrusios pasaulinės turizmo paslaugų platformos pamažu bus išstumtos naujų technologijų ir žaidėjų, nes jos sustojo vietoje ir negeba eiti koja kojon su nauja vartotojų, kurių įpročiai keičiasi, karta.

Šiuos procesus dar labiau paspartino pandemija – kelionių, darbo ir asmeninio gyvenimo ribos vis labiau išsitrina, šiuolaikiniam vartotojui jau nebėra keista kas mėnesį dirbti vis iš kitos vietos ar šalies“, – tvirtina ES mastu veikiančios licencijuotos finansų įstaigos „myTU“ vienas įkūrėjų ir technologijų vadovas Tomas Navickas, sausio 27–29 dienomis „Litexpo“ parodų ir kongresų centre organizuojamo pirmojo „TravelTech“ forumo rengėjas. Pirmasis kelionių technologijoms skirtas forumas vyks tarptautinės turizmo ir aktyvaus laisvalaikio parodos „Adventur“ metu.

Pasak T.Navicko, dėl šių priežasčių keliautojams reikia naujų technologinių sprendimų, kurie padėtų visa tai suderinti, o turizmo sektoriui būtina adaptuotis ir sukurti jų poreikius atliepiančias paslaugas.

Eksperto teigimu, ambicingi lietuvių technologijų startuoliai pastaraisiais metais sugebėjo greitai prisitaikyti prie vartotojų pokyčių, sukūrė ir kai kuriais atvejais net pasaulinei rinkai pasiūlė ne vieną efektyvesniam kelionių planavimui ir organizavimui skirtą produktą. Dalis šių startuolių ir jų sukurti produktai mėgstantiems keliauti gyventojams bei verslui bus pristatyti „TravelTech“ forumo, kuris vyks Vilniuje šį savaitgalį, metu.

„Esame naujų technologijų tauta, turime daug talentų ir matome, kad šie talentai savo potencialą vis labiau nukreipia į naują ir sparčiai augančią „TravelTech“ sritį, kuri, tikime, su valstybės paskatinimu ir aiškia strategija turi visas galimybes tapti ne mažiau sėkminga nei „FinTech“ sektorius. Turizmas ilgai žaidė pagal senamadiškas taisykles, bet dabar priėjo lūžio tašką ir mes, kaip valstybė, tą technologijų formuojamą proveržį galime išnaudoti“, – įsitikinęs T.Navickas.

Pranešimo autorių nuotr. / Tomas Navickas
Pranešimo autorių nuotr. / Tomas Navickas

Lietuviai jau yra sukūrę ir toliau plėtoja daugybę produktų, kurie yra skirti kiekvienam kelionės etapui: nuo kelionės planavimo ir biudžeto suvaldymo iki finansinio bei kibernetinio saugumo keliaujant užtikrinimo. Pasak T.Navicko, tai didelį potencialą turintys inovatyvūs produktai, kuriems sukurti naudojamos tokios technologijos ir sprendimai, kaip dirbtinis intelektas, „Blockchain“, papildyta realybė ir kt.

Kaip pažymi kelionių technologijų forumo organizatorius, tiek tradicinės kelionių agentūros, tiek technologijomis paremtos inovatyvios savarankiško keliavimo platformos šiuo metu išgyvena didelę transformaciją. Nuotolinis darbas, išpopuliarėjusios darbostogos, išaugusi migracija, pasikeitusios pažintinių kelionių tendencijos keičia turizmo rinką ir skatina jos dalyvius prisitaikyti, o tam pasiekti pasitelkiamos technologijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis