Keturis kartus pabrangęs įvažiavimas į Neringą poilsiautojų srautų nesumažino

Keturis kartus pabrangęs įvažiavimo į Neringą mokestis poilsiautojų srautų nepaveikė, – tai rodo pirmųjų savaičių duomenys.
Vaizdai iš Nidos švyturio
Pabrangęs įvažiavimas į Neringą poilsiautojų srautų nesumažino. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Neringos taryba dar pavasarį pritarė drastiškam siūlymui porai mėnesių – nuo birželio 20-osios iki rugpjūčio 20-osios – padidinti įvažiavimo į Neringą mokestį. Šiuo laikotarpiu vairuotojams teks plačiau atverti piniginę ir mokėti nebe 5 eurus, o 20. Gautas lėšas Neringos savivaldybė ketina skirti kurorto priežiūrai.

Vietos politikai tokį sprendimą motyvavo siekiu sureguliuoti automobilių srautą karštuoju laikotarpiu. Siekiama, kad poilsiautojai, keliaudami į Neringą, prisimintų ir alternatyvius keliavimo būdus: autobusus, keltus, keleivinius laivelius.

Tačiau birželio duomenys rodo, kad daugelį lietuvių papiktinęs 20 eurų dydžio mokestis tik nežymiai pakoregavo automobilių srautus.

Alksnynės kontrolės posto duomenimis, per birželį į Neringą įvažiavo apie 16 tūkst. lengvųjų transporto priemonių, mokančių vietinę rinkliavą.

Anot Neringos savivaldybės atstovės Sandros Vaišvilaitės, šis skaičius – labai panašus, kaip ir praėjusiais metais, skiriasi maždaug 200 automobilių.

„Tačiau sumažėjimas pastebimas birželio pradžioje, kuomet galiojo 5 eurus siekiantis rinkliavos dydis. Įsigaliojus didesniam rinkliavos dydžiui, lengvųjų transporto priemonių pravažiavo net kiek daugiau – beveik puse šimto – nei praėjusiais metais tuo pačiu metu“, – pasakojo pašnekovė.

Užfiksuota, kad į Neringą atvažiavo daugiau poilsiautojų su nameliais ant ratų. Jiems rinkliava padidėjo nuo 15 iki 30 eurų.

„Nuomonių išgirdome visokių. Vieni sutiktų mokėti dar daugiau, bet, žinoma, yra ir tokių, kuriems ši suma – per didelė“, – pripažino Neringos savivaldybės atstovė.​

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis